JohnnyQ1 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Heb envelop b inderdaad ontvangen zaterdag. Ben echter drukdrukdruk, dus de volgende krijgt hem waarschijnlijk maandag. Johan Quote
Liekie Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Wow, envelop A gaat wel echt als een speer zeg! Is het misschien een idee om envelop A door te sturen in de tegengestelde richting van envelop C, beginnend bij het einde van lijst C? Het positieve daaraan is natuurlijk dat ik zelf snel ook een envelop krijg (sja, moet toch ergens beginnen he!) en dat enveloppen A en C bij Suus in het midden van de lijst terecht komen? Dat vereenvoudigt wellicht wel de start van de nieuwe ronde weer! Of haal ik dan de zorgvuldige planning van Suus onderuit met mensen die regelmatig in andere plaatsen komen enzo... Quote
SuusP Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Naar aanleiding van Angela's opmerking en het verschil in tempo tussen envelop C en A, zal ik even wat puzzelen met de lijst. Tegengestelde richting zal wel het e.e.a aan reisopties in de war gooien dus dat voorkom ik liever. To be continued... Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
japie101 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Heeft Marijke al een spoortje kunnen vinden van envelop C, als Connie 'm dinsdag heeft opgestuurd zou dat moeten kunnen... Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
marijke Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Nog niets ontvangen...morgen weer een kans.'k Ben ondertussen wel heel benieuwd! Quote
simke Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 C had een trage staart maar ook een traag verloop. Hoe komt dat nou toch. Ik heb toch echt mijn postcode er opgezet. kunnen we in c een inhaal slag maken. door c1 en c2 envlop te maken. Ik verzin maar wat. Quote
Almond Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 (aangepast) Simke, envelop C hangt nu gewoon nog steeds bij Connie, ik kan me niet voorstellen dat dat met boze opzet is, maar jammer is het wel voor de rest van de groep. Wat betreft een oplossing voor de doorstroom daar gaat Suus binnenkort naar kijken , maar gezien haar nieuwe baan denk ik dat het goed is om even geduldig af te wachten Dan even een update van de lijst en de meldingen van de afgelopen dagen:Regio Noord Envelop ABalto (Amsterdam)aankomst di 4. novMonika (Bovenkarspel) Regio Midden Envelop BJohnny Q1 (Bunschoten-Spakenburg) aankomst za 1 nov. gaat ma 10 nov weer doorLimoen (Den Haag)Annemieke81 (Den Haag)Simke (Leidschendam)GabyvG (Den Haag)Fluitjeskruid (Zoetermeer)Groentjuh / Mirjam (Pijnacker)Jude (Delft) Regio Zuid Envelop CMarijke (Bleskensgraaf)vertrek do 6 nov.japie101 (Nieuw-Beijerland)Jenneke (Oud-Beijerland)Lavendeltuin (Hoogerheide)Beertjerinke (Nieuwerkerk)Zaaizee (Burgh-Haamstede)SuusP (Berlicum)Goliath (Rosmalen)Almond (Den Bosch)Samantha P (Oosterhout)Bobjan (Milsbeek)boinkie (Heijen)Liekie (Eindhoven) 6 november 2014 aangepast door Gast Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
marijke Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Zojuist enveloppe C ontvangen Ga hem vanavond uitzoeken, dan kan hij morgen weer verder! Quote
Jenneke Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 En envelop C begint aan de inhaalrace Maar fijn dat het allemaal goed gekomen is Quote
Almond Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Top! heb het gelijk in het lijstje bijgewerkt Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
marijke Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Enveloppe C is alweer onderweg... Quote
marijke Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Ja, ik hou van opschieten... Maar ik had de zaden die ik weg wilde doen al klaar liggen, dus dan is het zo geregeld. Quote
SuusP Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 Even eerlijk: zorgen mensen nu zelf voor de bezorging of worden de enveloppen tot nu toe steeds verzonden? Ik krijg namelijk het idee dat het dat laatste is, maar ik kan me vergissen...Verzenden was niet de bedoeling, maar misschien is de praktijk weerbarstig en is zelf vervoeren te lastig. Dan hoor ik het graag! Zie het als een tussentijdse evaluatie van de nieuwe afspraken. Edit: Lijst op eerst blz. is weer actueel. Dankjewel Almond voor het bijhouden Edit nr 2: Aanpassingen in de volgorde zijn gedaan. Na Monika en Taartina heb ik mezelf en een deel van groep Zuid geschoven. Privileges van doosregelaar zijn hihi . Boinkie en Bobjan zijn dus wat eerder aan de beurt op deze manier. Iedereen die hier mee te maken krijgt, ontvangt van mij PM met nieuwe gegevens Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Taartrina Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Joepie de poepie nog 1 wachtende voor me Zou het misschien een idee zijn SuusP dat ik daarna mijn envelop naar jou stuur en dat hij dan verder het rijtje afgaat? Dan houden we de route aan en de kans is groter dat jij kan combineren met de bzdoos?Grtjsssss Quote Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.
SuusP Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 Taartina, kijk maar in de lijst op pag. 1 Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
berijl Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 mocht de envelop een keer in de buurt van Harfsen komen (deventer/zutphen), dan zou ik ook graag meedoen. Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
SuusP Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 Berijl, hij is zojuist in Apeldoorn en Goor geweest. Jammer, je had daar perfect tussenin gepast! Als je me je gegevens opstuurt per PM, zet ik je erbij op de lijst voor de volgende ronde. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
berijl Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 ai, dat was idd een goede combinatie geweest. Maar we wachten geduldig af of het envelopje nog eens deze kant uit komt. Ik zal je een pbtje sturen. Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
runninggirl Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik heb 'm bezorgd want Jessica woont vlakbij. Als het verder weg was geweest had ik 'm ook op de post gedaan, want ik heb geen auto. Of evt. met de bus gaan en zelf langsbrengen als dat redelijk goed te doen is vind ik ook geen probleem. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik zal nog wat extra zaden zoeken voor envelop A. Quote
Enjoy! Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik heb de envelop naar Veenendaal gebracht en in de brievenbus gedaan. Quote
marijke Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik heb enveloppe C op de post gedaan en niet gebracht: naar Nieuw Beijerland rijden is duurder dan een postzegel. Maar Suus, ik kom met enige regelmaat in Den Haag...als het organisatorisch niet te lastig is, mag je mij wel bij enveloppe B indelen? Zie maar... Quote
Balto Geplaatst: 8 november 2014 Geplaatst: 8 november 2014 Pakket a is net naar het postkantoor gebracht! Zal monica een pbtje sturen. Het pakketje moest echt door de opening gepropt worden. Dus de volgende moet even goed kijken naar de indeling van de zakjes. Misschien één zakje (bijvoorbeeld het zakje van de peulen enzo) in tweeen delen zodat het meer verdeeld in het pakket geplaatst kan worden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.