Geplaatst: 27 januari 201411 j De maat is voor een visitekaartje. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 27 januari 201411 j Goed idee. @Jorieke Ik heb mn eigen toilet aan boord. Maar een lief aanbod,wie weet gaan we er gebruik van maken,dan pb ik je wel.
Geplaatst: 27 januari 201411 j Ik bied het elk jaar aan, maar nooit blijft er eens iemand kamperen Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 27 januari 201411 j onder voorbouw (geld; lift enzo) kom ik ook! Eens kijken wie er achter al die avatars schuil gaan. Plus, jullie verhalen en enthousiasme zijn aanstekelijk! schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
Geplaatst: 28 januari 201411 j Ik wil ook graag komen (wel nog even onder voorbehoud). Mocht er iemand mee willen rijden dan kan dat. Afhankelijk van hoeveel ruil goed men meeneemt kunnen er nog 2/3 personen meerijden.
Geplaatst: 28 januari 201411 j Nu wil ik wel een keertje komen op de moestuindag, al 2 keer gemist. Dus ik rij graag mee vanaf een of het dichtstbijzijnde treinstation waar ik aankom. De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Geplaatst: 28 januari 201411 j Ik kom ook graag dit voorjaar.Vorige moestuinforumdag heb ik helaas gemist. Er was toen een paddestoelen workshop. Zit dat er deze keer ook weer in de planning?
Geplaatst: 28 januari 201411 j Auteur Ik zet jullie er allemaal bij: gezellig!!Je kunt Stan vragen of hij weer een workshop wil geve Aardpeer... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 januari 201411 j Auteur Zal ik je erbij zetten? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 31 januari 201411 j Wil graag komen met hubbie en drie of vijf kids. Hangt er een beetje vanaf.
Geplaatst: 31 januari 201411 j Ik kom ook graag weer. Heb er eentje moeten missen - vond ik heel erg. Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 4 februari 201411 j Hallo, mag ik ook nog komen of zit het helemaal vol? Veel te ruilen heb ik niet (lijstje volgt nog) maar dan kom ik toch gewoon voor de gezelligheid.Ik bied het elk jaar aan, maar nooit blijft er eens iemand kamperen Als het mooi weer lijkt worden en mijn agenda laat het toe wil ik graag kamperen. Vooraf of naderhand een dagje wandelen.En dan naderhand of vooraf een dagje helpen op de boerderij? Maar eerst even weer en agenda afwachten.
Geplaatst: 4 februari 201411 j Jazeker RvO, je mag komen! Vol zitten we voorlopig nog niet Kamperen kan hier makkelijk, je mag zelf een mooi plekje uitzoeken. Er is in de buurt genoeg te doen (van horen zeggen..., we komen niet zo vaak van ons land ) en helpen op de boerderij komt altijd van pas Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 4 februari 201411 j Auteur Gezellig Remy..ik zet je erbij... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 februari 201411 j Auteur Gezellig Indy! Nemen jullie ook allemaal iets te eten en te drinken mee voor de koffie/lunch/thee? Ik had vorig jaar een grote pan pompoensoep, maar kan dit jaar helaas niets koken. Dus koop ik wat, dat is ook goed. We werden wel erg verwend vorige jaren met allerlei zelfgemaakt lekkers zoals quiches, taart, toetjes, broden, kruidenboters, fruitsalades enz enz..geef uw lekkers hier op: https://www.moestuinforum.nl/moestuinforum-dag-2014-wie-brengt-wat-mee-t11931.html We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 4 februari 201411 j Niet verder vertellen,heb al wat bedacht,staat daar,en ik bedenk nog wel wat
Geplaatst: 4 februari 201411 j weknow, haalde me over de streep, ik kom graag met hem mee naar de MTFD.Maak nog wel een lijstje van wat ik kan mee brengen. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 4 februari 201411 j Auteur Leuk Willy! Ik zet je erop... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 februari 201411 j Jazeker RvO, je mag komen! Vol zitten we voorlopig nog niet Kamperen kan hier makkelijk, je mag zelf een mooi plekje uitzoeken. Er is in de buurt genoeg te doen (van horen zeggen..., we komen niet zo vaak van ons land ) en helpen op de boerderij komt altijd van pas Daar heb ik ook aan zitten denken. Om te kamperen. Maar nu ik zie dat nykfe ook aan het denken is. Ga ik er ook over denken.
Geplaatst: 5 februari 201411 j @appelvrouw, die Willy uit Aalten, ben ik dat of is dat een ander?Ikzelf woon in AalteR Oost-Vlaanderen België, ben dus genen 'ollander' De meesten zullen het wel moeilijk hebben om mijn koeterwaals te verstaan denk ik, maar we kunnen nog steeds frans klappen, of engels. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 5 februari 201411 j Zolang als je maar komt Willy-AALTER. Ik ben wel erg benieuwd en zie er naar uit ! ( en neem 1 zo een bier mee he ? )
Geplaatst: 5 februari 201411 j Auteur @appelvrouw, die Willy uit Aalten, ben ik dat of is dat een ander?Ikzelf woon in AalteR Oost-Vlaanderen België, ben dus genen 'ollander' De meesten zullen het wel moeilijk hebben om mijn koeterwaals te verstaan denk ik, maar we kunnen nog steeds frans klappen, of engels. Excuser moi Willy d`Aaltèr We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 februari 201411 j Jazeker RvO, je mag komen! Vol zitten we voorlopig nog niet Kamperen kan hier makkelijk, je mag zelf een mooi plekje uitzoeken. Er is in de buurt genoeg te doen (van horen zeggen..., we komen niet zo vaak van ons land ) en helpen op de boerderij komt altijd van pas Daar heb ik ook aan zitten denken. Om te kamperen. Maar nu ik zie dat nykfe ook aan het denken is. Ga ik er ook over denken. Ik ga niet kamperen hoor maar ik rij mee met Bit en Ja Appelvrouw, je mag me op de lijst zetten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.