Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Snijbiet


marije124

Aanbevolen berichten

  • 2 years later...

Even een vraagje over hoe snijbiet overwintert.

 

Ik had begin augustus nog wat gezaaid, buiten, met de bedoeling om gewoon van te eten, maar ze zijn niet meer dan een paar centimeter groot geworden, 't is toch gewoon te laat geweest.

 

Maar... ook al zijn ze nog heel klein, ze zien er nog wel heel fris uit en het beetje nachtvorst wat we gehad hebben heeft ze totaal niet gedeerd. Ik ben dus hoopvol dat ik hier alsnog wat aan ga hebben. Heeft iemand ervaring met snijbiet dat overwinterd heeft? Groeit dat straks weer lekker door en is dan ook nog fris van smaak? Of wordt het taaier en is het meer geschikt om het alleen voor het zaad te houden? En hoeveel vorst kan het hebben - afdekken of hoeft niet?

Ik had trouwens in de lente ook al wat gezaaid, dat zijn reuzen geworden, dus ik ben wel op de hoogte van snijbiet als normale eenjarige oogstplant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...