Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En nog één topaanbieding bij Intratuin (volgens mij ook bezorging mogelijk) voor alle mensen die een "extra" moestuintje willen:

moestuin_screen.jpg

Geplaatst:

Kom ik bij de Lidl om de pepino plant te kopen hebben ze deze helemaal niet in het assortiment. Ik baal enorm wel een familieplant ervan. Wat een shit winkel. Groetjes jessica

Geplaatst:

Ik reed ook vanochtend naar de Lidl om daar als eerste te zijn om een meloenpeer te scoren. Helaas, geen meloenpeer. Ik heb zelfs een medewrker gevraagd, maar hij stond er niet (op de plaatje wel). Wel 8+ andere klimplanten. Toen ging ik naar de tweede Lidl dat we hier hebben, maar daar blijkt die ook niet te zijn. Super jammer

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

Geplaatst:
Kom ik bij de Lidl om de pepino plant te kopen hebben ze deze helemaal niet in het assortiment. Ik baal enorm wel een familieplant ervan. Wat een shit winkel. Groetjes jessica

Kom gezellig 4 mei op de N M M .Ik heb plantjes van de pepino.

Het is gezellig en leerzaam,want Stan komt uit Amsterdam om een workshop te geven hoe kweek je oesterzwammen.

En je kan een ruiltopit maken.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Bij Natuurwinkel (keten) kruiden in pot met 50% korting. Ik heb 8 soorten gekocht voor 88 cent per potje. Ideaal!

Geplaatst:

Ik hoop dat ze donderdag wel het aanbod hebben bij de lidl. Niet zoals afgelopen donderdag groetjes jessica

Geplaatst:

Ik koop dit keer helemaal niks. Ik had wel interesse in zo'n citroenplantje, maar ik heb eerlijk gezegd nu geen zin om jaren te gaan wachten voordat ik iets kan gaan oogsten.

Geplaatst:

Jasmin is dat zo want dat zou wel weer een blunder zijn van de lidl. Wou namelijk ook zo'n citroen en banaan kopen. Groetjes jessica

Geplaatst:
Jasmin is dat zo want dat zou wel weer een blunder zijn van de lidl. Wou namelijk ook zo'n citroen en banaan kopen. Groetjes jessica

Wel, ik zat net even naar mijn stekje citroengeranium te kijken, en die blaadjes van de plantje in het foldertje van de lidl lijken daar toch verdacht sterk op .

IMAG040119901398605867.jpgIMAG040243391398605880.jpg

Als je vervolgens googled, kom je andere boompjes tegen die citroenen dragen. Ben bang dat je van het lidl plantje niet veel citroentjes moet gaan verwachten, als hun afbeeldingen overeenstemmen met het plantje dat ze verkopen...

Geplaatst:

Echt vervelend dat ze dan die misleidende foto's hebben staan in de folder.

Geplaatst:

De foto in de folder is duidelijk knip- en plakwerk. Kan dus goed zijn dat ze het verkeerde plaatje gebruikt hebben.

Gewoon donderdag even kijken wat er staat en dan besluiten of je iets wilt kopen?

Geplaatst:

Hoi

Dat ga ik ook doen, ga er altijd even langs als ik denk dat is wat dan koop ik het.

Groetjes Jessica

Geplaatst:

er staat toch ook niet bij dat het een citroenboompje is?

het potje met afbeelding van citroenen kan ook verwijzen naar de geur zoals bij de citroengeranium.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...