Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Estemy's MTFD ruillist

Estemy

Recommended Posts

Die van mij komen niet uit de zadenenvelop, ik heb ze speciaal via Ebay uit VS besteld (heel goedkoop), maar ik denk dat het hetzelfde soort is. Ik zou heel graag met jullie wisselen, ik neem alle zaden van mij mee naar de MTFD en dan kunnen we daar zien. Die meiraapjes mis ik nu dus.

Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)

Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy

• 2 weeks later...

Estemy ik ga geen stekbakken meenemen( ik had een bericht geschreven daarover, maar je hebt niet gereageerd dus schrijf ik het even hierop.) Fred81 neemt er ladingen mee naar de MTFD..je kunt nu bij hem opgeven hoeveel ( in vraag en aanbod)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 2 weeks later...

smaakt niet ( wij hadden hem afgelopen jaar in de jardinadeuin..) het was ook niet een erg gezonde plant, maar dat kan aan ons liggen...

Estemy, wilde jij daslook, of is dat toch iemand anders. Ik kan toch aan een plantje komen...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Ja, appelvrow, dat wil ik heel graag.

En over tomaat: over smaak kan ik nog niks zeggen, maar tot nu toe is mijn plant wel heel gezond en grootste na Tigerella planten (die zijn nog zeg maar 2cm hoger). Ik heb hem zelfs nu al in de kas geplant, want hij paste niet meer in te pot. Dus iedereen kan hem wel uitproberen en angela en borderrose staan genoteerd.

Edited by Guest

Nog een kleine update over wat ik nog over heb om te ruilen/verkopen/weggeven:

1. Zaailing van witte kool. Ik heb per ongeluk eentje te veel gezaaid en nu heb ik 3 planten, maar 2 nodig. Hij is al best groot (7-8cm) en mag binnenkort buiten. Op woensdag gaat hij naar mijn kas om te ontharden. Ras: Brunswijker, dit is een typische herfst witte kool met vaste platronde, grote koppen. Foto's zijn mogelijk

2. Nog 200 plastic potjes zijn over (ten waarde van 2 eur): zie andere topic voor meer info. Anders gaan ze op Marktplaats.

3. Ik heb nog twee kleine rode rabarber zaailingen over. In februari gezaaid, dus deze jaar nog geen oogst. Ras: Lider Red

4. Als iemand nog wil meedoen met zadenwisseling van raapstelen met mij, Suusp en Erny dan dat kan. Maakt niet uit of je zaden van knolraap (lente) of (kool)raap heb, ik wil verschillende soorten krijgen om ze uit te proberen. Deze zijn vaak in de winkels niet verkrijgbaar.

Edited by Guest