fleurve Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Dag allemaal, Ja nieuw hier. En trots dan we nu in onze tuin eindelijk een groot deel moestuin gaan hebben.Namelijk 2.5x9 m.Nu hebben we in ons vorige huis wel eens wat geplant maar nu willen we echt er wat meer mee doen.Tja en dan ga je zoeken en opzoeken en komen de vragen.Ons gezin bestaat uit 5 personen. Ik en mijn man jurgen, onze 3 dochters noëmi van 11, elia van 8 en levia van 4.Ohja en onze beesten, 2 pittjes, 2 cavia.s ( van elia) 5 ratten van noëmi, 2 agaponide van levia en mij. We hopen hier allemaal veel te kunnen leren uitwisselen en ruilen in de toekomst. Gr fleur Quote
Eveline68 Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Welkom... jullie ook al z'n leuke beesten boel, 3 jaar geleden is mijn laatste rat overleden, we hadden er... Niet schrikken 30. Quote
kiekenboerinneke Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Welkom! Oooh, Pittjes! Zalige beesten zijn dat! Ik heb er ook eentje gehad.... 14 jaar is ie geworden. Ratten heb ik ook gehad, zo'n nieuwsgierige dieren... ( maar geen 30 )Nu hebben wij terug een AmStaff pupje van 4 maanden... Terug even wennen!Veel plezier hier op het forum Quote
beertjerinke Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Welkom Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Stan Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
greetje Geplaatst: 12 februari 2014 Geplaatst: 12 februari 2014 welkom dronten!!!!!!! mooi forum dit hoor..veel te lezen en te leren fleevse groentegroet vanuit lelystad! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
Kibas Geplaatst: 14 februari 2014 Geplaatst: 14 februari 2014 Lekker oppervlak voor een moestuin. Veel plezier er mee! Quote
Old Rose Geplaatst: 16 februari 2014 Geplaatst: 16 februari 2014 welkom Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
fleurve Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Geplaatst: 16 februari 2014 Dank jullie wel allemaal voor hartelijke welkom.. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 februari 2014 Geplaatst: 17 februari 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.