Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jorieke wat doe je met de darmen gebruik je die voor de braadworst oid of verkoop je er ook van ?

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Stan, ik moet de darmen helaas kopen, omdat mijn slager de darmen van ons eigen varken niet schoonmaakt. En ik er zelf ook nog niet helemaal aan wil Heb al genoeg te doen nadat het varken weer terug komt na het slachten.

Mijn slager (het slachthuis) levert dan gewoon het door mij gewenste aantal meters darm bij het varken. Van een onbekend varkens dus helaas.

Ik heb bij de Keuringsdienst van waarde wel eens gezien dat die vieze darmen naar China gaan, waar ze worden schoongemaakt en gezouten. En dan weer terug komen.

Als je wilt bestel ik wat meters voor je?

Geplaatst:

Goed plan. Ik kan ze hier wel kopen maar vaak zijn ze slecht te verkrijgen(dag of 14 wachten of langer is vrij normaal). En een normale/gangbare portie wil ik dus wel erg graag hebben. Laat maar weten wat ik je dan schuldig ben dan. En worst maken is zo'n leuke hobby.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Maakt niet zo heel veel uit ik ben met elke meter blij als je maar geen kilometer besteld (volgens mij bestel ik normaal 1 darm ?)

Geplaatst:
Zijn er nog liefhebbers voor wat lever in hun pakket? Voor Appelvrouw maak ik bijvoorbeeld pakjes van 300 gram (toch? ). Maar kan ook meer of minder.

Ik spoel de lever goed schoon, en vacumeer in dik plastic en vries in.

Voor mij liever geen lever sorry vind ik niet lekker

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Ik ga komende week alle bestellingen klaarleggen. Dan weet ik ook het totaalbedrag (voor als je er rookworst of paté bij hebt besteld bijv.) ik mail dan iedereen even met dat bedrag, even eventueel nog vragen over wensen/hoeveelheden/etc.

Mocht je het bedrag dan vooruit willen betalen, dan kan je dat aangeven.

Geplaatst:

Ik heb ook nog wat mooie plakken bakbloedworst voor de liefhebber? Ik heb er van het laatste varken wat laten maken, om eens te zien of dat wat is voor de verkoop. Maar als niemand wil dan komt het niet in het vaste assortiment. Het is toch niet echt (meer) een heel bekend product.

Kan gewoon in het standaard pakket, dus niets moeilijks met andere prijzen

Geplaatst:

Dat zou kunnen Angela, maar dan moeten er wel klanten voor zijn. We werken graag met vrij standaard pakketten, en niet iedereen zit dan op dat soort producten te wachten. En als je er steeds om moet vragen (of ze het wel of niet willen), of mee moet lopen leuren, dan is dat minder...

Mocht iemand een dergelijk product zelf willen maken, dan kunnen we uiteraard de ingrediënten leveren. Voor preskop bijvoorbeeld.

Alle bestellingen zijn ingepakt, ik hoop dat ik alles goed heb gedaan. Het was een hele administratie

We hebben nu nog wat gehakt, worsten, lever, paté en rookworsten liggen. Verder zijn alle lapjes en stukken OP.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...