Stan Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Ik wil wel een pepermuntstek(Mentha peperita) heb ik iets te ruilen voor je ? kijk maar in mijn lijst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bit Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Salamander en ik hebben de spullen inmiddels al geruild op de tuin bij mij. Dat scheelt weer wat slepen naar Zelhem Quote
Salamandertje Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Ik wil wel een pepermuntstek(Mentha peperita) heb ik iets te ruilen voor je ? kijk maar in mijn lijst. Ik zet 'm er op. Heb jij nog een leuke paprika zaailing voor mij die klein blijft en goed buiten kan? Quote Bzzzz...
Stan Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Ik heb Capsicum annuum Kobolt F1 die niet heel groot zou(40 cm hoog) worden voor jou. Vruchten niet heel erg groot maar wel veel. Zie : https://www.gardenseeds.nl/product.php?productID=2181 Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Salamandertje Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Oké leuk! Die wil ik wel. Quote Bzzzz...
Stan Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Zet ik in mijn lijst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
SuusP Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Het zonnekruid, heb je daar enig idee van hoe hoog ze gaan worden? Ik lees verhalen van 60 cm tot 2 meter Dan weet ik welk plekje ik ze straks kan geven. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Salamandertje Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Haha 2 meter halen ze bij mij niet hoor. 80-100cm. Het zaad is afkomstig van een Moerheim Beauty, maar ik weet niet of ze zaad-echt zijn. Quote Bzzzz...
SuusP Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Ah gelukkig, daar moet ik wel een plekje voor kunnen vinden. Wie weet een leuke mix van oranjige moerheim schoonheden, dat lijkt me wel wat Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Salamandertje Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Bestelling 76 met witte rijst en sambal staat klaar! De aubergines voor SuusP en Eelzuhtjuh zijn opgekomen. Quote Bzzzz...
jootje Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Dat jij het nog hebt over rijst en sambal, Sander! Hahahaha! Quote
SuusP Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Jeej, aubergientjes Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Salamandertje Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Dat jij het nog hebt over rijst en sambal, Sander! Hahahaha! Kan geen sambal meer zien hahah! Quote Bzzzz...
Stan Geplaatst: 20 april 2014 Geplaatst: 20 april 2014 Oh je had buiten de Kobolt F1 ook nog wel wat hete pepers kunnen krijgen hoor. Die had je dan kunnen vullen met kaas en een plakje spek er dan om heen i.p.v. sambal van te maken Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Salamandertje Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Geplaatst: 21 april 2014 Ik ga toch liever voor de milde pepers.. volgend jaar misschien! Je recept klinkt wel verleidelijk.. Quote Bzzzz...
Stan Geplaatst: 21 april 2014 Geplaatst: 21 april 2014 Dat kan ook gewoon met mini-punt of milde pepers als niet rijpe jalapeno. En idd erg lekker(nog wat kruiden door de kaas is ook top). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.