Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuinforum zoekt nieuwe moderators


Jorg

Aanbevolen berichten

Wij op zoek naar nieuwe moderators die ons team willen komen versterken

 

Moderator

Als moderator zorg je ervoor dat o.a. de forumregels worden nageleefd, dat topics op de juiste plek staan, dat ze een juiste titel hebben, onderwerpen gesloten of verplaatst worden en dat spam verwijderd wordt. Je bent een aanspreekpunt voor leden van het forum. Je zorgt er voor dat het forum overzichtelijk, leesbaar en gezellig blijft. Aan jou de keuze of je slechts één forumonderdeel of het hele forum wilt modereren

 

Kennis of ervaring met modereren is geen vereiste. Wel bekijk je meerdere keren per dag nieuwe topics en lopende discussies op het forum.

 

Meer weten / solliciteren

Wil je meer weten over deze vrijwillige functie? Heb je interesse? Stuur dan een mail met korte motivatie naar [email protected]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na al enkele pb-tjes met Jorg en een groot hart voor het MTF zeg ik JA ik wil

Op enkele dagen van de week woon ik al bijna op het MTF dus wat extra tijd en aandacht kan er van mijn kant wel vanaf.

Er is een pb onderweg.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na al enkele pb-tjes met Jorg en een groot hart voor het MTF zeg ik JA ik wil

Op enkele dagen van de week woon ik al bijna op het MTF dus wat extra tijd en aandacht kan er van mijn kant wel vanaf.

Er is een pb onderweg.

 

het heeft denk geen nut meer om tegen te stemmen????

nee grapje.....

toppie stan!

 

zolang we maar niet verplicht worden paddestoelen uit Eigen tuin te eten!!!!

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

De huidige moderators kunnen het echt niet meer alleen af. Ze zoeken hulp. Ook ik ben toch wel veelvuldig op het forum.

Ik zou ( bij jullie goedvinden ) wel een aantal topics onder mijn hoede willen nemen, topic-groepen die speciaal mijn belangstelling hebben dus. Dan denk ik aan de "tuinvragen", aan "fruit en noten" , "Bodem en bemesting" en wat andere algemenere topics: de foto-hobbytjes bv ook.

 

Maar eigenlijk wil ik vragen : ik zou best een strenge mod zijn denk ik. Heeft er iemand bezwaar tegen als ik me zou opgeven om de groep mods te gaan versterken ?

( nou Bit .... , denk je nou écht dat er nu iemand durft te zeggen dat ie bezwaar maakt ? )

( Ja, daar hoop ik eigenlijk wél op ja, want dan doe ik het gewoon niet, geeft niks hoor ( voor mij ))

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bit, streng maar rechtvaardig he . Het is juist belangrijk om het forum leesbaar te houden en niet te veel dubbele topic's(vragen met het zefde strekking) te hebben dus lijkt me juist wel op zijn plaats het streng zijn. Maar goed zo zal een ieder er mogenlijk niet over denken(of juist wel(geen idee eigenlijk)).

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jorg heeft het een aantal maanden terug ook aan mij gevraagd. Mede omdat ik toen net tijdelijk werk kreeg, heb ik het niet gedaan. Ook nu heb ik niet gereageerd op het verzoek hier op het forum. Onder het motto: "Als je het doet, dan moet je het goed (kunnen) doen". En ik ben daarvoor te onregelmatig online, heb te veel andere verplichtingen en wil ook niet te veel tijd achter de PC doorbrengen...en me daarom niet aangemeld.

 

Wat ik me wel realiseer is, dat de sfeer op dit forum over het algemeen erg tof is (en dat is NIET vanzelfsprekend, als ik wel eens op andere fora lees of erover hoor!). Die sfeer die maak je samen, daar draagt iedereen in elke post een beetje aan bij! Maar het heeft zeker ook iets te maken met de (rustige, vriendelijke en duidelijke en meestal ook: "Laat maar gaan, want veel lost zichzelf op") stijl van modereren van Jorg en Jorieke (en waarschijnlijk anderen die ik vergeet?) tot hier toe! Wie moderatoren worden maakt me niet zo veel uit. Ben de mensen die die extra moeite willen doen bij voorbaat erg erkentelijk daarvoor! Maar persoonlijk hoop ik vooral dat ook nieuwe moderatoren die goede sfeer aanvoelen en blijven ondersteunen/versterken. door ruimte te laten voor de heel veel leuke, gezellige, leerzame en vriendelijke gesprekken en discussies en vragen die er zijn. Heel af en toe is duidelijk ingrijpen nodig. Wat vaker hooguit bijsturen met een vriendelijk woord of een aanwijzing. Maar het meeste regelt zich "vanzelf" onderling wel...want we zijn - blijkbaar - allemaal verstandige mensen hier die vooral constructief proberen te zijn (wat niet betekent dat we niet soms ook iets stoms doen , waarop ik mezelf soms betrapte )

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou jongens (en meisjes),

Ik heb me ook aangemeld als moderator voor een deel van het forum (al een paar dagen geleden, maar omdat iedereen het in dit topic zegt doe ik het ook ).

Net als Weknow vind ik de manier waarop Jorg en Jorieke modereren erg goed, ik hoop het dan ook op dezelfde manier te doen.

En Bit: als je af en toe zin krijgt om streng te doen kun je ook nog gewoon reageren als Bit en niet als moderator lijkt me?

Groetjes Jarno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jarno, Stan en Bit...! En Eefje65? Die meldde zich ook aan begin van deze topic...?

 

Wie er ook gaat modereren: veel succes gewenst! Hoop dat je weinig te doen hebt, want dan gaat alles goed

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...