zeilertje76 Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Ik ben nieuw hier op dit forum. Ik woon in Enschede, en samen met mijn man hebben we een stukje van onze tuin vrij gemaakt voor de moestuin, formaat 4,5x2,5meter. Niet erg groot, maar voor ons genoeg voorlopig. We hebben nu een plan gemaakt, en spullen bij lidl gehaald, dus binnenkort gaat het feest beginnen! Quote
Stan Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Wekom en we zijn gek op foto's en als dus binnenkort het feest gaat beginnen! graag wat foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
marijke Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Als je de smaak van het moestuinieren te pakken krijgt, wordt je moestuingedeelte vanzelf (!) steeds groter.Succes en welkom Quote
Growing4ever Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Welkom op het forum en heel veel succes met jullie moestuin! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
prettig gestoord Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Veel plezier met je tuintje gewenst van een andere Enschedese! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
MoesMeisje Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Veel moestuin plezier gewenst! Quote Ben een beginner, alle kleine beetjes helpen. Leer hier heel veel om uit te groeien tot een echte MOESTUINIER!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.