Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Goed begin van de dag

Featured Replies

Geplaatst:

6 uur opstaan, kop koffie en kop groene thee zetten. Kat zijn ontbijt geven en dan zelf ontbijten.

Bedenken wat te doen vandaag, wat in de tuin doen en wat zaaien. Huis eerst op orde brengen en dan buiten spelen. Eerste was en afwas draaien al, vogels fluiten en vroege vogels op de radio.

Ja dat is een goed begin van de dag.

Geplaatst:

Je bent lekker vroeg op !!! Hier zag ik de zon ook al schijnen, dus ik ben ook uit mijn bed gesprongen. Man en honden liggen er nog

Wij gaan straks een grote ronde lopen in het Kralingschebos en daarna ga ik ook wat zaaien, snijbiet en rode bietjes in elk geval en misschien ook nog wat pepertjes

Geplaatst:
  • Auteur

Mijn betere helft is net wakker en geniet van zijn koffie.

Mannen, honden en katten zijn uitslapers, of niet moestuinforumers?

Zo te lezen heb je (jullie) ook een mooie zondag gepland (geplant).

Geplaatst:

Ze zijn net beneden en zijn inderdaad alledrie uitslapers en geen moestuinders en zeker geen forummers

Geplaatst:
  • Auteur

Hahaha humor, even serieus dan zit nu niet mee. Moet u alles alleen doen (behalve het eten), of krijgt u wel hulp?

Zo de afwasmachine leeg en weer vol, wasmachine bijna klaar en dan was ophangen. Gaat het regenen, of kan ik het er op gokken? Of toch maar in de kas ophangen?

Geplaatst:

Je kunt je was wel buiten ophangen !! Het gaat pas vannacht weer echt regenen is de verwachting.

Geplaatst:
  • Auteur

Dank je wel, ga ik nu de was buiten ophangen. Hou van buiten gedroogde was, lekker luchtig.

Geplaatst:

Het ziet er heerlijk uit buiten

Straks even lekker genieten van de zon en met de handen in de aarde

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:
  • Auteur

Plezier met geniete, hier is het ook prachtig stralend zonnig weer.

Net afrikaan gezaaid, op verpakking staat 30 zaden, op zakje staat 50 zaden? En heb met 1,5 zakje 4 trays gezaaid? Dan hebben ze 1 cm2 per zaadje, niet te dicht op elkaar toch?

Zo nu de viool zaaien, ben benieuwd hoeveel zaden daar zijn, staat zelfde op verpakking. Op zakje weet ik nog niet, kom ik zo achter.

Manlief is in de werkplaats aan het werk, zo maar koffie brengen.

Edit:

Van de violen op een paar na 3 zakjes gezaaid, stond zelde op verpakking en zakje. Zitten er meer in, dan 50 zaadjes. 42 zaadjes per tray, afwachten hoeveel afrikaan en viool het in de tuin redden.

Geplaatst:

Nou ik ben toch echt een vrouw en ik ben ook een ontzettende uitslaper hoor! Goeiemorgen! Nouja wat wil je, ik had vannacht zoals wel vaker ineens een random opruimwoede, dus heb ik tot diep in de nacht dozen en kasten leeg lopent rekken en herorganiseren. Dikke zooi nu in huis omdat ik op bepaald punt toch mezelf maar naar bed gedwongen heb En ja als je dan smorgens wakker wordt, man en hond lekker knuffelig en warm in je bedje, dan blijf je ook nog wel ff liggen. Dat is ook een goed begin van de dag!

Geplaatst:

Vanochtend om half tien opgestaan nadat het gisteravond toch wat laat was geworden na een sowieso al drukke dag. Binnen vijf minuten aangekleed en gewassen en gauw met pa mee voor een wandeling door het bos naar opa en oma. Een schitterende ochtend, met schitterend mooi weer. In het bos de vogels druk in de weer. Door de boomkruinen vliegt een paartje buizerds over ons heen. Een eekhoorn paartje is druk aan het ravotten op dezelfde plek waar pa ze vorige week ook al gespot had. De spechten zijn alweer druk aan het werk. Even gauw langs het kerkhof of de viooltjes nog niet aangevreten zijn op opa's graf maar die stonden er ook nog mooi bij

En toen een lekker bakkie koffie bij opa en oma. Nu eventjes bank hangen en straks maar weer eens op weg nar de studentenkamer. Vakantie zit er alweer op

Geplaatst:

Mannen,... zijn uitslapers, of niet moestuinforumers?

Neen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.