dvdmeer Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Zal ik me ook maar even voorstellen. Ik zie dat dat best vaak gebeurt, dus hopelijk wordt dat niet vervelend... Een paar jaar terug begonnen met een paar bakken op het dakterras (op het zuiden).In het eerste jaar eigenlijk prima gegaan, tomaatjes, komkommers, piepers.. Daarna een tweetal jaar eigenlijk niet veel aandacht aan besteed, geen nieuwe voeding aan de potgrond toegevoegd, dus heeft eigenlijk alleen de radijs het gedaan. Ook de oogst van de druivenstruik was niets. Dit jaar al vroeg mooi weer, en toen zijn toch de kriebels opgekomen om maar weer is wat meer tijd er aan te besteden.Heb al de potgrond vervangen. Wat zakken compost klaarliggen. Nieuwe zaden gekocht. Dit jaar bestaat de collectie uit: Kerstomaat, komkommer, radijs, wortel, ui en doperwt. En een druivenstruik, die ik in een houten bak heb zitten. Valt me nog mee dat het blijft leven in een beperkte grondhoeveelheid. Ik doe het eigenlijk vooral voor de 'leuk'. En natuurlijk mooi meegenomen als we er een aantal mooie producten van krijgen. Tijdens het informatie zoeken naar het kweken, en wat er zoal bij komt ook op dit forum terechtgekomen. Zat al op aquaria fora, maar nooit aan gedacht dat er ook een forum zou bestaan voor moestuinen (en kweken an sich). Erg leuk! Lees nu al een aantal dagen mee, ziet er al uit als een gezellig cluppie hier. En ik blijf me bezig houden met het meelezen. Het plaatsen van berichten zal niet zo'n vaart lopen, denk ik. Ik ben overigens van bouwjaar '87, student informatica/computer science @UU. Goed, dat was het wel voor nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
veuvecouderc Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Zat al op aquaria fora, maar nooit aan gedacht dat er ook een forum zou bestaan voor moestuinen (en kweken an sich). Erg leuk! Welkom! Ik begrijp dat er zelfs een forum is uitsluitend voor het kweken van tomaten Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Ik doe het eigenlijk vooral voor de 'leuk'. Je doet het voor de leuk, en het klinkt ook allemaal leuk. '87 mooi jaar En utrecht ook nog is een mooie stad om te studeren Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos Posted April 8, 2011 Share Posted April 8, 2011 Welkom op het forum en veel leesplezier. En Leslie voor tomaten-enthousiastelingen (tomaten.actieforum.com) die daarnaast natuurlijk ook vaak nog andere interesses hebben.Niet zo veel forummers als op het moestuinforum maar best wel gezellig en behulpzaam voor beginners. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickT Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Welkom! Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Welkom op dit gezellige forum Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Hoi en Welkom! Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Welllcoommmmeee Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvdmeer Posted April 9, 2011 Author Share Posted April 9, 2011 En dan is er ineens een schietpartij in je woonplaats. In de wijk waar je bent grootgebracht. Dank voor de reacties overigens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Ja hoorde het.. Wat een ziekelijke vent, niet normaal .. als je zelfmoord wilt plegen, ok. maar onschuldige mensen gaan lastig vallen.. die gast had een levenslange marteling verdient. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts