Frank Houweling Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Om even lekker in de voorjaarsstemming te komen, open ik hier het grote bloesemtopic. Wat hier te posten?:- Foto's van bloesem uit je tuin- Graag met de soort fruit (?? en rasnaam ??) erbij Geniet ervan! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Frank Houweling Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Geplaatst: 9 maart 2014 Amandel 'Robijn' Mini-perzik Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
den elias Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Wow dat zijn scherpe foto's. Ik post straks van mijn perziken ook eens wat Quote
prettig gestoord Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 wie het weet mag het zeggen..een kers iig Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Frank Houweling Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Geplaatst: 9 maart 2014 Is dat een kers? Als ik het hout zie zou ik toch zweren dat het een pruim is! Maar dan bloesemt hij wel éxtreem vroeg! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Mijn buurman heeft ook 2 pruimen bomen staan en die zitten ook al vol bloesem. Quote
Bee Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 mijn mini-perzik in volle bloei, amandel 'Robijn' nog maar roze knopjes maar is een nieuw boompje dus loopt iets achter (geen foto) : Quote
prettig gestoord Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 @frank, hmm het staat wel echt flink op steeltjes deze bloesem, meer dan ik van de andere pruimen hier ken. Die staan wel op knappen maar bloeien nog niet! Met een paar weken zullen de bladeren ook wel vol ontwikkeld zijn en zal het mysterie hopelijk opgelost worden! Ps: hij is mij verkocht als een witte perzik om het extra smeuig te maken Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Bit Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Hmmm. Bloesem ? Ja en nee. Echt bloeien doet ie nog niet he ? Maar toch maar wel alvast een foto. Vanmiddag was ie zover ( Rode bes: Jonkheer v Tets )op de 2e zijn meeldraden te zien. Dus toch ? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Een aardbeien bloesem, aldus het zakje een Sarian F1. Volgens MIJ een bosaardbei Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Frank Houweling Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Geplaatst: 11 maart 2014 Dan heb ik er ook nog wel een paar: Perzik 'Lieveling' Nectarine 'Flavortop' 'Echte' amandel 'Mandorlo Texas' Abrikoos 'Moorpark' Peer 'Doyenne du Comice' Nashipeer 'Nijiseiki' Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Erny Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Volgens mij wonen ze gewoon stiekem niet in Nederland... Hier ook nog geen bloesem te bekennen... Quote
Frank Houweling Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Geplaatst: 11 maart 2014 Op de nashipeer na zijn alle foto's in de kas gemaakt Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Bee Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Ondertussen staat "Robijn" ook al in volle bloei, staat nog maar een paar maanden in de grond... Quote
Bee Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 hetzelfde perzikboompje twee dagen verder... Quote
SamanthaP Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 Mooi! Ik kan niet wachten tot ik mn eigen fruitbomen kan gaan planten Quote
John73 Geplaatst: 12 maart 2014 Geplaatst: 12 maart 2014 (aangepast) nou hier zijn mijn foto's dan van een week geledenhet is een mini abrikoos bergeron 12 maart 2014 aangepast door Gast Quote
Frank Houweling Geplaatst: 13 maart 2014 Auteur Geplaatst: 13 maart 2014 Hij is prachtig jootje! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Yuras Geplaatst: 14 maart 2014 Geplaatst: 14 maart 2014 Perzik MelredPerzik SaturnCheiranthus cheiri of muurbloemen Matthiola incana of violier Quote
Chrones Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Ik kan meepraten, eindelijk! Dit weekend mooie foto gemaakt, mijn Amandelboompje geeft mooie bloesem! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.