Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

type: boa constrictor gardiniensis

Geplaatst:

klacht. een pakketbezorger die niet op de bel kan drukken, of iig niet goed genoeg.

ik was gewoon beneden en hoorde opeens de brievenbus klepperen. toen ik paar tellen later bij de deur stond was degene al weg maar wel een briefje dat ik moest bellen voor een nieuwe afspraak...

deurbel gecontroleerd maar die doet het toch echt.

Geplaatst:

Hier ook een klacht over een pakketje! En vooral de verpakking die daar in zat.

6RdfFZU.png

Meneer de Designer van Men At Work heeft zich creatief uitgeleefd op de verpakking, met als gevolg dat je de verpakking niet kan openen zonder hem te beschadigen. Maar toch zou ik de twee t-shirts die er inzitten (2-pack), willen passen.. Bovenkant openscheuren zodat ze de verpakking sowieso niet meer kunnen hergebruiken? Etiket aan de onderkant doorsnijden en daarna de verpakking openvouwen zonder schade, maar met gevolg dat ze het product niet meer kunnen scannen als ik hem retouneer: want dan is de barcode kapot..

Meneer de designer: leuk dat je nadenkt over wat het oog wilt, maar denk voortaan ook nog even aan de praktische kant..

Maar weer een mailtje sturen, zucht.

Geplaatst:

als ze de verpakking willen hergebruiken bij retourneren hadden ze een andere verpakking moeten maken. dat lijkt me niet het probleem van de koper.

ik zou het gewoon aan de bovenkant openen. past het niet weer dichttapen en retour sturen.

je weet nu in iedergeval wel dat jij de eerste bent die deze verpakking opent.

Geplaatst:

Klaag over personeel van de C&A die mij na specifieke vraag over bepaald soort broek (hebben jullie die...?) vertelde dat het de Salesweken waren en dat ik zelf moest snuffelen...

Lekkere service!!!

Ben dan ook gelijk rechtsomkeert gegaan en de winkel weer uitgelopen.

Geplaatst:

Ik ben de katten van de buurtbewoners beu, elke dag ligt er wel weer ergens stront en als ik in mijn tuin aan het werken ben zit ik met mn hoofd steeds in de kattenpislucht. Ook een beest ( ook katten? ) die nu steeds aan het graven is bij mijn netgezaaide sla (met cocktailprikkertjes!)

Grrrr!

Geplaatst:

daarom heb ik hier stroomdraad op de schutting.

vooral bedoeld om onze eigen katten binnen de tuin te houden (die hun behoeften netjes in de kattenbak doen).

maar werkt ook uitstekend om buurkatten buiten de tuin te houden.

jij hebt ook je moestuin in de achtertuin toch?

Geplaatst:

das mooi dat je dat afgeschermd hebt, ik heb inderdaad de moestuin in mijn achtertuin, hopelijk plassen ze ook niet op mn sla gaat dat eraf met zout?

Geplaatst:

Klacht over brutale glazenwassers! Zegt mijn vrouw vanmorgen plotseling:"wat doet die ladder in de voortuin?". Ik ga kijken. Staat er een nauwelijks Nederlands sprekende Oostblokker onze ramen te lappen . Vriendelijk doch dringend verzocht daarmee te stoppen. Die paar raampjes doe ik zelf wel, nog nooit een glazenwasser voor gehad. Hij stamelde nog wat over z'n collega die achter bezig is. Ik door het huis naar de achtertuin. Staat in de tuin van de buren z'n maatje daar de ramen te lappen. Ook zonder afspraak, poort was op slot. Hij was eventjes over de schuur, via de tuin naast die van de buren in hun tuin geklommen . Het moet niet gekker worden. Je zou je maar net staan om te kleden in de slaapkamer. Sterker nog, ik heb liever niet van die ongure types die onder het poetsen naar binnen staan te gluren of er nog wat te halen valt.. En na het ongevraagd ramenlappen ook nog even beginnen over betalen . Zo! Ik ben m'n frustratie van vandaag weer kwijt..

Groet,

Geert-Jan

Geplaatst:

Ik zou dat toch even melden bij de politie, voor hetzelfde geld waren ze op verkenning in de buurt om later in te gaan breken.

Wij hebben hier de achterdeur maar even op slot gedaan. Net een paar straten verder een woningoverval met steekpartij, politie in grote getale, ambulance, traumaheli. Geen idee of de dader gepakt is of op de vlucht. IK blijf dus fijn effe binnen met de deur op slot

Correctie was een overval op een restaurant.

Denk je in een redelijk rustig dorp te wonen

Geplaatst:

Politie gebeld, maar zolang die zakkenw.., excuus, glazenwassers het op een vergissing gooien kunnen ze niets, en dat weten die gasten héél goed

Sterkte daar, hopelijk worden de daders gepakt!

Groet,

Geert-Jan

Geplaatst:

dus ze mogen zomaar in je achtertuin komen terwijl de poort en alles opslot zit en dan zeggen dat het een vergissing is?

Geplaatst:

Volgens de laatste berichten zou het de dader zijn die is neergestoken.

Tja, koks hebben meestal nogal grote messen en ze zijn er over het algemeen ook nogal handig mee

Afijn maar weer even afwachten wat er allemaal van waar is

Geplaatst:
dus ze mogen zomaar in je achtertuin komen terwijl de poort en alles opslot zit en dan zeggen dat het een vergissing is?

De politie komt pas als ze in je tuin staan en niet weg willen.. Maar zo ver gaan die gasten niet. Ze zoeken denk ik de makkelijke slachtoffers. Die paar mensen die maar gewoon betalen om er van af te zijn. Of die ene openstaande schuur- of huisdeur..

Groet,

Geert-Jan

Geplaatst:

In ieder geval weet de politie in welke hoek ze moeten zoeken als er daar binnenkort ingebroken wordt. Maar hopelijk voor jullie zijn ze voldoende afgeschrokken en zie je ze nooit meer.

Hier blijkt het een uit de hand gelopen overval te zijn geweest, dader en medewerkster gewond tijdens een worsteling. De dader had wel een vuurwapen bij zich , is gelukkig wel aangehouden. De medewerkster ook maar dat zal hopelijk een formaliteit zijn en wordt ze alleen als getuige gehoord, want voor de dader vind ik het toch echt een gevalletje eigen schuld-dikke-bult

Geplaatst:

@kroongj. Denk je er op zo'n moment ook aan goeie foto's te maken ( lekker uitgebreid en frontaal ) van de persoon ?

Ik geloof dat ik van binnen uit een paar goede foto's zou maken met mn mobieltje.

Vinden ze vast niet leuk, maar kunnen ze ook niks van zeggen.

Geplaatst:

Kijk, dat zijn van die dingen waarvan ik dan achteraf denk: "O, ja, dat zou handig zijn!" Op dat moment was ik zo pissig dat ik gelijk naar buiten ben gestierd. Het is hier altijd wat. Zijn het geen ongenode ramenlappers dan zijn het wel de wekelijkse verkopers aan de deur met hun opdringerige praatjes. Ik loop niet eens meer altijd naar de deur als de bel gaat.

Groet,

Geert-Jan

Geplaatst:

Ik moet ook echt even klagen

Mijn kleine mannetje gaat voor het aller eerst uit logeren en is nu al weg

Morgen ochtend kan ik hem pas weer ophalen

Voel me helemaal ontheemd

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Loraine......ga lekker iets doen wat je niet kan doen als je kleine mannetje thuis is!

De dag is zo om......en morgen is hij er alweer!

Geplaatst:

Dat is enigszins het probleem

Ik ben door mijn rug gegaan en kan zo goed als niks

Maar had nooit verwacht dat ik mij er zo kl*te onder zou voelen

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

O,dat is ff flink balen Loraine.

Sterkte ermee.

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:
Ik moet ook echt even klagen

Mijn kleine mannetje gaat voor het aller eerst uit logeren en is nu al weg

Morgen ochtend kan ik hem pas weer ophalen

Voel me helemaal ontheemd

Sterkte, wat zal dat moeilijk voor je zijn.

Geplaatst:

Laaiend ben ik!

Kom ik het complex op lopen vanavond. Zie ik daar twee dames en een jongetje met volle plastic tassen lopen. Het jochie komt net van een tuin met een paar uien. Ik vertrouw het niet, blijf staan en kijken. Het spul loopt vervolgens snel weg, stapt in een gammele Golf en rijd weg. Ik loop naar de weg om een kenteken te kunnen noteren. Dat zien ze, ze stoppen en rijden de andere kant op weg. Toch een kenteken gezien. Toevallig passeert even later een politieauto. Ik heb de agenten aangesproken. Ze zijn er nog achter aan gereden en zetten het in het systeem. En daar blijft het waarschijnlijk bij..

Er wordt zoveel gestolen bij ons. Pas stonden er bij mij ook al over voetstappen in de bedden. In de winter hebben ze alle kranen gestolen. Veel mensen missen gereedschap en oogst. Om kwaad van te worden! Ik heb besloten om vaker op vreemde tijden naar de tuin te gaan.

Groet,

Geert-Jan

Geplaatst:

En dat ze daar dan ook nog zo'n jochie bij betrekken.. Lekkere opvoeding.. Dubbel zo slecht als alleen maar stelen als je het mij vraagt Kansloos!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.