Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Die hebben inderdaad minder uren gewerkt en zij weigeren om om 6.00 uur te beginnen.

Sommige mensen hebben altijd commentaar op een ander maar kijken niet naar zichzelf ik was wel zo boos vandaag ik ben benieuwd wat de rest van de week brengt.

Geplaatst:

Langzaamaanaktie doen Angela!!

k klaag dat ik drie dagen zonder internet zat terwijl er een oceaan water overkwam. 51 liter in 36 uur..echt weer om lekker lang voor de kachel in je stoel te kruipen om een woordje te leggen tegen vrienden...not dus juist als het hier regent valt het internet uit..ze zeggen dat er dan iets met het zonnepaneel is..en dan plotseling is hij vanmorgen om 6 uur gemaakt..ze kunnen me echt niet wijsmaken dat er dan een elektricien staat in het donker om dat ding te maken.

Ik werd wakker omdat mijn telefoon om 6 begon de piepen, buzzen en toktokken..er kwamen boodschappen enz binnen en ik was vergeten het geluid uit te zetten

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

@Angela: laat me raden, gezondheidszorg of horeca? wat wel eens wil helpen is meestribbelen....

@Jet: , zoveel water werd het om 6 uur weer droog dan?

Geplaatst:

Horeca (hotel)

Er was gevraagd wie wil zaterdag werken dan reageert er natuurlijk niemand, mijn afspraak was als ik vrijdag wat langer blijf dan het weekeinde niet. (Met iets had ik eigenlijk 2 uurtjes in gedachten geen 4)

Maar er lopen er een paar rond waar je het nooit goed voor kunt doen

En Rob ik reageer niet altijd even kalm als er iets verweten word of als iemand een collega iets verwijt wat nergens op slaat maar met allemaal dames kan dat nogal luidruchtig worden om het maar netjes te zeggen.

Wel lekkere zoete aardappel friet gegeten trouwens

Geplaatst:

Nou, het zat vandaag niet mee:

Keiharde wind, al fietsend meerdere keren bijna van de weg gewaaid.

Eerst even langs mijn zeekraalzaadplukplekje (waarom kent de spellings checker zo’n normaal woord niet: klaagpunt). Alles helemaal weg, niets meer. Ik moet het doen met eerder geoogst zaad. Een les voor volgend jaar.

Daarna even naar de zwemtrap, om 1,5 liter zeewater te halen. Dat wilde ik op een CV radiator zetten, om zo ca 40 gram zeezout te winnen, ook mooi om een iets hogere luchtvochtigheid in huis te krijgen. Grote golven. Laarzen volgelopen. Fles wilde niet goed vullen, en is door een golf uit mijn hand ontsnapt. Fles heb ik niet meer teruggezien.

Resultaat dus helemaal niks. Op een frisse neus na. Een heel erg frisse neus. En erg frisse voeten en onderbenen, want kletsnat.

En zeekraalzaad heb ik al (net) genoeg, met het halen van een beetje zeewater wacht ik wel tot weinig oostenwind en afgaand tij. Dus eigenlijk niks te klagen

Dit was trouwens mijn 1500e bericht ...

Geplaatst:

zeker koud vandaag

Vandaag voor het eerst in tijden weer buiten mijn veilige dorpszone geweest .

Op dinsdag middag naar de ikea, daar was het heerlijk rustig daarover niets te klagen. Keukenplanning laten controleren en wat dingen bekeken/besproken met mijn man. De door mij gemaakte planning was perfect, niets meer aan doen.

alleen.... de deurtjes die we graag willen gaan uit de collectie

Geplaatst:

dorpszone 050? reed ik vanmiddag langs...nattig

klaagje: in Callantsoog hadden ze bij vd Ploeg nooit van "duintjes" gehoord

• 2 weken later...
Geplaatst:

klaagje: buienradar heeft nog maar 10% van het scherm over voor nuttige info:

Untitled-150021449116221.jpg

klikkerdeklikschuifklik

heb eens geturfd: ik klik hier meer weg dan nuttig op de laptobber

Geplaatst:

Dan heb ik ook eens een goeie link voor jou

Al kan ik me niet voorstellen dat je die niet kent...

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

.

aangepast door Gast

It ain't what you do, it's the way that you do it

Geplaatst:

Ja Robo, dat snap ik dan ook niet... daar heb je toch oplossingen voor? Scheelt tonnetjes vol met ergernis.

Geplaatst:
Dan heb ik ook eens een goeie link voor jou

Al kan ik me niet voorstellen dat je die niet kent...

Wel zo lief om dan alleen de sites met storende reclame te blokkeren en niet automatisch alles. kleine sites en fora hebben inkomsten van de reclame veelal hard nodig om te blijven bestaan. wanneer een site zelf kiest voor storende reclame is dat hun probleem, maar een andere site hoeft daar wat mij betreft niet te lijden.

Geplaatst:

ja, snappik, koop sind kort bij bol

(soms....ons haarlemmers benne zunig hé...)

Geplaatst:
Ja Robo, dat snap ik dan ook niet... daar heb je toch oplossingen voor? Scheelt tonnetjes vol met ergernis.

ja

(had m ooit in firefox maar niet meer in chrome , seniorenmomentje, thnx )

tsja, nieuwe ad in chrome:

Untitled-144021449212692.jpg

Geplaatst:

ook daar is weer een oplossing voor.

rechts boven staat als het goed is het icoontje van de adblocker. daar kan je kiezen voor "blokkeer niets op pagina's van dit domein".

tenzij je de reclame van nu.nl storend vind, dan is zo'n extra waarschuwingsblokje minder erg.

Geplaatst:

Aaargh, heb ik eindelijk een mooie tweedehands kas gespot, twee dorpen verderop, zelfs al wezen kijken en bijna-superdeal gesloten, mag ie niet op mijn volkstuin en is ie te groot voor in de achtertuin. Hij is met z'n 3m meter nokhoogte, 1m te hoog...

Geplaatst:

Ik wilde de laatste koolraap oogsten, maar de rupsen zijn nog niet uitgegeten.

Ik heb volgend jaar ook graag weer vlinders, dus dat wordt vanavond brood eten

DSCF489065731449503158.JPGDSCF489149261449503161.JPG

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

meter diep is een best stuk, maar met versteviging van houten schotten of zo wel mogelijk misschien?

past die echt met geen mogelijkheid tuis?

Geplaatst:

1m meter ingraven zie ik niet zo zitten, iemand met een ingegraven kas heeft dit jaar best veel zwembadtaferelen gehad. Thuis kan echt niet, tuin is vrij smal en om geen oorlog in de buurt te krijgen.. Had ik maar een lap grond met een huisje, zonder buren

Geplaatst:

Op zoek gaan naar een kas van 2 m hoogte, dan heb je toch wat.

Geplaatst:

Meter afkorten gaat ook niet toevallig?

Geplaatst:

Eens iets anders.

Oppassen met de warmhoudplaten van de Blokker!!!!! Deze welke nu in de aanbieding staan, de foto is het resultaat van het normale gebruik van zulk een toestel.

IMG824246701450009775.JPG

Zo zou uw huis kunnen afbranden ook als ge dit niet op tijd ziet.

Ze geven, in het bijgeleverde boekje, wel een temperatuur aan van 85°, niet op het toestel zelf, wel dat ge moet oppassen voor brandwonden.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

had je m wel goed neergezet? of zoals hier?

Geplaatst:

Heb een eindelijke stukje grond gevonden van +- 1500 meter om een moestuin te maken. Had er altijd van gedroomd om een eigen grond te bezitten. Met grote bomen en een grote kas. En doen laten wat je wilt.. De probleem is.. ik heb het geld niet .. terwijl het niet een niet zoveel kost.

Balen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.