Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

uhm...dat was die van mij, uit het zwembad toch?

klaag: onze vast leverancier Peter van Oxalis uit Santpoort gaat/moet stoppen wegens uitbreiding van de dekamarkt aldaar, grrrr, ga ik ook niet meer naar de deka...

Geplaatst:

Dan strakst uit verkoop en koopjes??????????????????????

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

neu, voelt niet goed

Geplaatst:

Jaloers, stikjaloers, dat ben ik

Op wat vraagt ge

Op die mooie grote tuin van ons appelmadam.

Was er vandaag kort bij, we gingen toch naar Messancy, en ben eens gaan loeren, pintje gedronken met haar patron ook, heeft gesmaakt zulle, de appeltaart ook.

Bedankt voor de goede ontvangst Appelvrouw, het was tof en die Lidl hebben we ook gevonden.

Mijn GPS weigerde dienst en daarmee moest ik op mijn richtingsgevoel rijden om er te komen, toen ik uiteindelijk eens de weg vroeg dan was ik er nog zes km van verwijderd.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Stikjaloers mag je wel wezen..maar vast niet op al het werk

Hoe dan ook ik ben kontent met mijn tuintje ja. Met al dat werk erbij. Appeltaart was met Sterappelen, dan weten jullie gelijk wat ik vandaag gegeten heb uit eigen tuin . De bomen zijn nog leeg geraakt na jullie vertrek..mijn klacht dan van vandaag..heel veel appels zijn wormstekig dit jaar..bijna de helft van de Notaris en de Sterappels

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik moet morgen naar Machelen-zulte ik zie een beetje op tegen de autorit en of ik me kan vermaken de gehele dag.

Geplaatst:

Is dat in België? Neem je fototoestel mee en maak gekke foto`s?

Geplaatst:

Ja foto toestel ligt klaar maar of er daar iets is???

Geplaatst:

Je kunt er mooi wandelen langs de Leie. Verder is het nogal...zelfs de molen heeft geen wieken meer. Er is een Franse begraafplaats maar je kunt ook het graf van Gerard Reve bezoeken..literair volkomen verantwoord

Geplaatst:

schouder uit de kom (en ook direct weer terug gezet gelukkig)

vannacht amper geslapen dus brak. en nu maar ff met 1 hand typen.

Geplaatst:

Sterkte en beterschap ,dat is ........................

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Dat is hier vlak inde buurt hoor, amper 'n dertig km en morgen gaan we peren trekken in st Eloois vijve, wat daar ook al vlak bij is.

Indien interesse geef maar een seintje.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:
:thumbdown: schouder uit de kom (en ook direct weer terug gezet gelukkig)

vannacht amper geslapen dus brak. en nu maar ff met 1 hand typen.

Oei pijnlijk, kon je hem zelf weer in de kom krijgen of heeft iemand dat gedaan?

Beterschap, beterschap en nog eens beterschap.

Geplaatst:

Ik ben net terug was een hele rit, net nog dat ongeluk gebeurd vanmorgen dus een half uur om moeten rijden en verschillende mensen kwamen daardoor nog later dan wij waardoor alles een beetje uitliep.

Geplaatst:

En heb je nog langs de Leie gewandeld?

FF OT:zie ik net een reclame van C1000 over een of andere nerd die gaat moestuinieren, in zijn geitenwollen sokken en korte broek, in de regen, de wortels zijn allemaal niet mooi maar krom..en dus moet ie naar de C1000 want daar zijn de groente wel mooi

Alsof wij slecht groente kweken, en die glimmende eenheidsgroentes wel ok zijn.

Het enige leuke was dat de man zijn verdroogde veldje aardbeien "vergeten groente" noemde, het leuke werd trouwens teniet gedaan door zijn trut van een vrouw die zei dat ie ze zeker vergeten was water te geven. Weg grap.

Geplaatst:

Hoezo FF OT ?? Je zit toch in het klaagtopic ?

Die reclame nog niet gezien trouwens. Gewoon op tv ?

Hier even klagen dat de woelmuis verdulleme voor de tigste keer onder mijn nog enigste wedstrijdprei zit.

Ik ga op zoek naar bommetjes

Geplaatst:

Hetzelfde gezien Jet, alleen hier ging het om de Jumbo. Wel grappig maar ook klaag klaag, want dit is wel een trap richting kleinschalig moestuinieren. Het lijkt alsof de makers ervan regelmatig meelezen in dit forum. De grap van de vergeten groenten vergeten water te geven was hier ook al eens gemaakt...

Geplaatst:
Hoezo FF OT ??

On Topic Bit

Ok jumbo dan, ik kan al die supers niet uit elkaar houden...

Geplaatst:

pff oooow OT = ON topic. tssss .... het was nog vroeg zal ik maar zeggen dan

In een ander topic ( Olifantenknoflook ) maakt Waaslander gewag van een site waar Olifantenknoflook te koop is. Ziet er inderdaad wel uit als de echte.

8,95 per bol !! Schandalig. Hoe durven ze.

Geplaatst:
En heb je nog langs de Leie gewandeld?

FF OT:zie ik net een reclame van C1000 over een of andere nerd die gaat moestuinieren, in zijn geitenwollen sokken en korte broek, in de regen, de wortels zijn allemaal niet mooi maar krom..en dus moet ie naar de C1000 want daar zijn de groente wel mooi

Alsof wij slecht groente kweken, en die glimmende eenheidsgroentes wel ok zijn.

Het enige leuke was dat de man zijn verdroogde veldje aardbeien "vergeten groente" noemde, het leuke werd trouwens teniet gedaan door zijn trut van een vrouw die zei dat ie ze zeker vergeten was water te geven. Weg grap.

Nee Leie is er niet van gekomen.

Willy nog bedankt voor het aanbod maar was een dag te laat.

Die reclame heb ik ook gezien is van de Jumbo

De Jumbo gaat stunten met groente en fruit prijzen en wil de goedkoopste zijn zoals bijv. bananen altijd voor 0.99 cent

Nu was van de week op tv dat hierdoor ook lager ingekocht moet gaan worden omdat de Jumbo toch zijn geld wil verdienen (omzet van bananen was al 1% van de jaaromzet van Jumbo) Maar jullie snappen al wie hier de dupe van gaan zijn!

Geplaatst:

Ik kan niet anders zeggen, dan dat ik dubbel lag om die reclame! Speelt mee, dat ik die vent wel erg leuk vind!

Ik zag er ook niks kwaads in!

Geplaatst:
Hoezo FF OT ??

On Topic Bit

Ok jumbo dan, ik kan al die supers niet uit elkaar houden...

jumbo en c1000 is tegenwoordig hetzelfde

Geplaatst:
Het enige leuke was dat de man zijn verdroogde veldje aardbeien "vergeten groente" noemde.

Aardbeien, groente?

Geplaatst:

Hier zitten er weer zo veel engerlingen dat er bijna niks meer van het gazon overblijft je trekt het zo uit de grond met hele lapoen. Wordt er onnozel van is ieser jaar hetzelfde die miserie. Is kijken wat kunstgras kost

Geplaatst:

Of het streven naar een perfect gazonnetje opgeven en er een mooie bloemenweide van maken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.