Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:
Klaaaacchhttt! Wat zijn mensen toch irritant als ze je proberen te overtuigen om een mobieltje te gaan gebruiken 19 jaar, alles behalve digibeet en leef in 2014.. Maar heb het niet, mis het niet, hoef het niet!

5 blz over het mobieltje,wat heb je wat teweeg gebracht @ Dennislp

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:
Overigens heeft loes wel gelijk, whatsapp heeft daar volgens mij zelfs ooit nog een statement over gemaakt omdat er zo veel mensen waren die dat verkeerd begrepen.

nog even opgezocht voor de duidelijkheid

https://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20951546

Geplaatst:
Nou, ik ben blij dat ik niet zulke vrienden heb. Mijn vrienden laten mij en mijn leven in waarde en respecteren + begrijpen het dat ik niet altijd bij elk telefoonpiepje alles uit mn handen laat vallen om hun te beantwoorden. Misschien ligt het probleem em dan dus niet zozeer bij de mobiele telefoon, maar bij de mensen waar je mee om gaat.

Overigens heeft loes wel gelijk, whatsapp heeft daar volgens mij zelfs ooit nog een statement over gemaakt omdat er zo veel mensen waren die dat verkeerd begrepen.

Die mobiele terreur is echt erg. Als je met iemand praat dan is in vele gevallen een bericht of inkomend gesprek belangrijker dan een fysieke persoon voor hun neus, idioot.

Douglas Rushkoff, media theorist, zegt hierover:

`It's like we are all living in newsrooms, or as 911 operators or air-traffic controllers, for all the emergency interruptions and bulletins we navigate practically every hour.`

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Die mobiele terreur is echt erg. Als je met iemand praat dan is in vele gevallen een bericht of inkomend gesprek belangrijker dan een fysieke persoon voor hun neus, idioot.

dixit Groentjuh.

Dat is nu net wat ik ook bedoelde in de winkels, bij de apotheker of dokter, echt irritant.

Als het nog eens gebeurt bij de dokter dan vraag ik hem wie er het eerst was en wie er een afspraak heeft moeten maken.

Pas op, dat is de broer van Crembo hé, onzen ex-legerbaas.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Nou, dat ben ik wel met jullie eens. Niet dat ik nooit op mn telefoon kijk als ik bij iemand op bezoek ben (zeker niet bij mn beste vrienden waar ik hele dagen rondhang), maar als je echt met iemand in gesprek bent dan vind ik het echt asociaal om je telefoon op te pakken als er iets binnenkomt. Andersom gebruik ik mijn mobiele telefoon trouwens ook wel eens als 'schild' tegen mogelijk vervelende mensen die praatjes met je willen maken bij bijvoorbeeld de bushalte, als mn hoofd daar niet naar staat. Of een boek, als ik die bij me heb. Maar dat is niet echt een vergelijkbare situatie natuurlijk.

Geplaatst:
dat gaat ook heel goed met een camera hoor

Beter zelfs

5 blz over het mobieltje,wat heb je wat teweeg gebracht @ Dennislp

Haha, tsjaa

Geplaatst:

Net mijn keuken moeten poetsen een van de flessen azijn met laurier die ik had gemaakt bleek lek te zijn, jammer genoeg kwam ik daar pas achter toen hij al langzaam leeg was gelopen

Geplaatst:

ff technisch...en ot...

dochter heeft asus transformer gekocht en wil office

RobO koopt office op dvd...asus heeft geen dvd speler

RobO haalt portable virtual dvd van het web eb installeert office na een iso gemaakt te hebben

dochter brengt asus terug naar mediamarkt wegens stukke accu na 1 maand

mediamarkt zet nieuwe accu erin en doet gelijk maar systeemherstel

dochter vraagt aan RobO of ie office er weer even op wil zetten

asus gaat na opstarten eerst een uurtje updaten wegens mediamarkt

virtual cd werkt niet meer wegens systeemherstel mediamarkt

zoek andere virtual cd. wil niet installeren vanwege nog een update...

na 2 uur werkende virtual cd met office iso, final install...zucht....

Geplaatst:

zuch zuch....................

Geplaatst:

Gelukkig ben je nog handig Robo.

Anders was het geen zuchten maar huilen ( )

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Ik heb ook een Asus transformer, top ding!

Van de week toevallig nog gekeken voor een kleine voor erbij die ik kan mee nemen als ik ergens naar toe ga, maar alleen het showroom model was er nog maar en 50,- euro korting erop was echt te weinig voor een die al maanden in de winkel staat.

Geplaatst:

Even klagen. Eergister zei ik nog tegen iemand dat ik het heel fijn vond om ouder te worden, dat jong zijn alleen leuk is als je jong bent. Omdat alles zo relatief is want mensen van 40 vinden mij jong en mensen van 35 waarschuwen mij dat ik nu oud begin te worden, whatever that means. Ik heb me daar nooit iets van aangetrokken, ik voel me altijd prima precies passen bij de leeftijd die ik ben.

Ja en uiteraard ga ik dan dus gister door mn rug. Gewoon bij het aankleden notabene. Auw! Eerst viel het nog wel mee, ik vroeg de vriend om ff te masseren. Nou, toen werd het nog veel erger! Ik heb de gansche nacht wakker gelegen van de pijn. Ik kan niet eens mn eigen sokken aan doen! Nu ben ik maar Het Grote Warme Douche/Tijgerbalsem/Heel Veel Ibu/Niet Bewegen - Offensief begonnen. Hopelijk helpt dat... ik voel me zo bejaard! Bah! Oud worden is helemaal niet leuk...

Geplaatst:

Probeer toch maar te bewegen.in jouw tempo.

Geplaatst:

Blijven bewegen is belangrijk Mijke en het liefst zo normaal mogelijk. Niet ongewoon anders bewegen en overdrijven, rustig bewegen (lopen) en door de knieën gaan met een rechte rug.

Warm, soepel en ontspannen proberen te houden, makkelijk geschrevenikweet het maar al te goed.

Bij mij helpt als enige ergens rustig aan gaan hangen, voor de onderste wervels los te krijgen.

Geplaatst:

Ja leuk advies maar bewegen maakte gister de boel vooral erger. Als ik even stil zat verdween de pijn langzamerhand maar als ik dan weer naar de wc was geweest ofzo schoot ik bij elke miniscule beweging door het dak van de pijn. Ik ga wel eens vaker door mijn rug (niet zo erg als nu dan) en dan ga ik altijd plat op de grond liggen een uurtje en dan is het weer over. Helaas nu niet, maar 1 ding weet ik wel: van bewegen wordt het rap erger!

Geplaatst:

Blijven bewegen gewoon doorgaan

Een flink stuk lopen zorgt voor afwisselende spierdruk

Ik heb artrose in mijn rug in combinatie met een leeggelopen tussenwervelschijf, slijtage en een hernia

Bewegen doet pijn ik weet er alles van

Maar zet door dan word het uiteindelijk sneller weer beter

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

ligt maar net aan wat de oorzaak van de pijn is. bewegen is niet altijd beter (vaak wel).

Geplaatst:

Ik zou even langs de dokter gaan Mijke, dan weet je precies wat er aan de hand is en wat goed is om te doen.

Ik wil even klagen over onze winkel, ik kom daar misschien 1x per maand om een kleinigheid te halen en de helft van de keren hangt er en briefje met "ik ben er ff niet" "vanmiddag gesloten" etc.

Nu ook weer, ben ik de hele heuvel opgeklommen hangt er: "vandaag, morgen en overmorgen de hele dag gesloten" Ja en zondag is hij sowieso al dicht dus 4 dagen zonder winkel, echt heeeeel irritant!

Geplaatst:

Piroska dat is vervelend.

Beterschap Mijke en jij ook Loraine.

Ik wil ook even klagen, moet koken, maar heb geen zin

Geplaatst:

Weet ik absoluut niet waar de pijn zit precies ( kan nogal wat uitmaken, welke plek precies ) , maar bij mij hielp blijven lopen ( schuifelen) wel . Zitten in 1 stand was ook net an te doen. Maar toch : blijven proberen met lopen.

Bij mij hielp tijgerbalsem echt goed. Warme kruik in de rug bij het zitten. En blijven schuifelen.

Liggen was maar i 1 stand mogelijk bij mij. Niet te lang blijven liggen.

Geplaatst:

Pfff Piroska, dan woon je daar wel heel romantisch en mooi en ben ik wel eens jaloers, maar met dit soort dingen ben ik dan toch blij dat ik in nederland woon waar de winkel en het assortiment gewoon betrouwbaar zijn en 7 dagen per week geopend!

Dank voor alle goede zorgen trouwens, het gaat alweer een stukje beter met mn rug nu (maar dat kan ook door de tijgerbalsem en de ibu bruis komen). Net ook een rondje gelopen en dat is inderdaad wel fijn. Het zijn vooral de draaiende of zijwaartse beweging die ik moet vermijden merk ik. Zolang ik mijn lichaam symmetrisch recht houdt gaat het wel. Heel erg dokterig ben ik niet aangelegd bij dit soort dingen, ik kijk het liever eerst een paar dagen aan. In 99 van de 100 gevallen is het dan ook alweer verdwenen dus ik ga er gewoon lekker koppig van uit dat dat nu ook zo zal zijn

Geplaatst:

oktober lijkt de maand van de huis aan huis zeurders. in de stad had ik er weinig last van, flats worden vaak overgeslagen denk ik. maar hier in het dorp is het in het najaar meerdere keren per week raak.

na vorige week een hele vervelende/opdringerige OXXIO verkoper aan de deur te hebben gehad was ik het zat. was ook de eerste keer dat ik serieus de deur voor iemand zijn neus heb dicht gegooid.

gisteren een NEE sticker bij de deur op gehangen en warempel het werkt Zowel gisteren als vandaag zag ik iemand naar de deur toe lopen, bij het zien van de sticker draaiden ze zich weer om

Geplaatst:

Balen en misselijk.van morgen bij de dokter geweest.Virus aan mijn evenwicht orgaan.

gevallen en draaierig en misselijk.

Geplaatst:

Beterschap Thea, doe voorzichtig.

Geplaatst:

oei thea dat lijkt me naar. Beterschap! Dat de wereld weer snel stabiel mag worden voor je.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.