Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

zo, jij bent vroeg/laal wakker, Willy!

hier alleen klein leed: vorig jaar hadden we de pruimen te weinig gedund, dus dit jaar een heul matige vruchtzetting

Geplaatst:
Nu ik hier zo gans alleen ben op het Forum kan ik eindelijk eens al mijn PB's lezen en beantwoorden.

Hopelijk kan het straks ook nog want de laatste tijd viel er echt over te klagen.

Willy het is wat dan je s'nachts moet forummen Laat het forum je niet overdag toe? Zou fijn zijn als beheer even kijkt, waarom jij zoveel problemen hebt.

Geplaatst:

Ik wil klagen over de weergoden die helemaal van de pot af gerukt zijn, -3c op 17 juni?!

image34971434528628.jpg

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Bijna heel de dag onderweg geweest en in de file gestaan

Hoofdpijn aan over gehouden.

Geplaatst:

Beterschap en rustig aan, vermoeiend! Morgen relaxdagje houden om bij te komen?

Ik KLAAG dat mijn allersimpelste en onbenulligste apparaatje dat ik in huis heb stuk is gegaan: de minioven! Zo eentje met een roostertje, gloeispiraal boven en onder, glazen deurtje, waarin dagelijks twee of meer boterhammen uit de vriezer direct ontdooid én geroosterd worden, waar een halve pizza in kan, een saussijzenbroodje, kortom, onmisbaar is.

Ook wel eigen schuld, wat soms rooster ik beleg als kaas en spek mee, en dat druipt er dan zo lekker vanaf. Dus is het altijd smerig, stinkt en is niet goed schoon te krijgen. Altijd broodkruimels erin en erom, ingebrande klodders voedsel. Ik moet eigenlijk blij zijn dat ik er vanaf ben. Ditmaal liep de gesmolten kaas weer op de onderste gloeistaaf, en dat vloog in de fik. Het broodje had een behoorlijke rooksmaak. Het ding is doorgebrand.

Tijd voor een nieuw exemplaar. Een magnetron heb ik al, anders dacht ik aan een combioven. Maar nee, dat vind ik echt zonde.

Geplaatst:

niet heel duur en wel veel gezonder

Geplaatst:

Huub je kan een stuk aluminiumfolie om het roostertje doen of anders bakpapier

Dit kan je vervangen als het niet meer schoon is en dan blijft je oventje netjes

Ik had ook altijd zo'n ding toen ik op mijzelf woonde ideaal

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Rob0, het wás zo'n oventje, maar dan wit (nou ja, geweest).

Even gezond dus, en reuze makkelijk, ik ga er weer eentje kopen.

En meer gebruik maken van de bakplaat en de tip van Loraine, deed ik niet altijd.

Geplaatst:
Beterschap en rustig aan, vermoeiend! Morgen relaxdagje houden om bij te komen?

Ik moest vanmorgen om 5 uur mijn bed uit dus echt relaxt was het niet.

Mijn nek is nog stijf van gisteren ik zat op de heen en terug weg vast in de file door die geschaarde vrachtwagen.

Geplaatst:

Gisteren staakboontjes geplant, niet veel want erg slecht opgekomen.

Toen ik de putjes maakte voor de staken in te zetten zag ik dat tot op veertig cm diepte de grond nog steeds rul was, bijna poeierdroog.

Normaal dan dat er niets goed groeit.

Ondertussen wel een paar mm regen gekregen.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

mijn bonen komen ook erg slecht op, alweer, uien en aardappelen doen het wel goed

Geplaatst:

So much to do so little time..maaien, mulchen, oogsten, invriezen, harken, inmaken, weer oogsten, blancheren, flesjes steriliseren, wieden niet vergeten..nog meer oogst, en de eendjes hoor ik hier al weer piepen om eten..Ik wil een tuinman ( of een kok, lijkt me eigenlijk nog beter )

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

kok hier, en tuinman, heul goedkoop

(overigens ben ik van mening dat Griekenland nu echt terug kan/mag/gaat naar de drachme (yessss...heb hier nog een hoop drachmes uit de kamperenopmykonostijd )

Geplaatst:

Ingehuurd per morgen dan Rob..echtgenote ook mee graag dan kan ik lekker beppen

Geplaatst:

ai ik grijp net mis! Wilde ook wel een tuinman/kok inhuren!

Geplaatst:

Als jij en ik nou een samen gaan wonen Piroska..ieder een eigen huisje natuurlijk maar gedeelde tuin en keuken. Dan nemen we Rob als kok en tuinman..enne Jorieke wordt ons buurmeisje..enne..enne

Geplaatst:

wel een huisje met voldoende logeerkamers toch? kunnen we komen logeren

Geplaatst:

Geniaal plan Appelvrouw!

Geplaatst:

Ja hè ..natuurlijk mag je komen logeren Loes..kan je koken?

Geplaatst:

niet zo goed als RobO, maar wel eetbaar

Geplaatst:

o, maar kokshulp is een eerbaar logee-beroep...

ik klaag dat ik naar bed moet..gaap me suf, ik zou nog wel eens een nacht willen kunnen doorhalen zoals vroeguh..

Geplaatst:

ja, ik ook...doorslapen bedoel ik...sleepy-332317721435457557.gif

Geplaatst:

Gisteren hebben we met de tuinvereniging als promo-middel heel wat 'weggegeven'. Kwaliteit snoeischaren, tuinhandschoenen, bessenstruiken, tuingereedschap, meststoffen, potgrond,planten, kweekserres, tuintunnels, vliesdoek, grond/mulchdoek, wespenvallen, kookboeken, insectenhotels van de kleinste tot de grootste maat) .... allemaal aan 1,5 euro per stuk en het dan nog niet kwijt geraken hé Kwaliteitszaden in originele verpakking en goed tot 12/2017 aan 0,50 euro per zakje en ook daar... geen interesse.

Een insectenhotel? Dat moet ik niet hebben, ik heb al genoeg last van beesten in den hof en wespen op't terras! .... We hebben ook wespenvallen, zo 1 hebben? ... Een wespenval? Maar ik heb nu helemaal geen wespen! Wat moet ik daar toch mee doen ... ZUCHT

Gratis lid worden van een tuinvereniging (voor een jaar) en 11 maanden lang een leuk tuinmagazine ontvangen is zelfs al iets om van te blazen en weg te lopen zo blijkt. Toch best wel een teleurstelling als je dan van 8 tot 8 hebt staan 'werken'. Gelukkig waren er ook nog wat 'fans' naar de braderie gekomen en konden we daar nog wat aan geven, de witte aardbeien vlogen dan wel weer buiten (van zodra we de mensen die daar naar stonden te kijken is lieten proeven van zo'n aardbei)

Geplaatst:

klaagje: gisteren met ons openbaar vervoer over 55 km een gemiddelde gehaald van 26 km/h...had net zo goed kunnen fietsen...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.