Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Koud he

Featured Replies

Geplaatst:
chill60891399176418.jpg
Geplaatst:

brrrrrr

Geplaatst:

Van welke site haal je deze informatie?

Geplaatst:

Pfjew! Ik blij dat ik gisteravond laat toch nog besloten heb een aantal planten af te dekken en een aantal naar binnen te halen! -2,7

Geplaatst:

Hmm -7.1c in Enschede, geen wonder dat ik het vannacht zo koud had!

Ik heb een paar planten binnen gezet, verder heeft het zichzelf gewoon moeten redden. Zoonlief is al even op de volkstuin aan het kijken.

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Hmmm blijkbaar -4.5, maar niks van te zien. Zelfs niet bij de tomatenplantjes die ik vergeten was binnen te halen of bij de aardappelen. Toch geluk gehad blijkbaar

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Inderdaad, Enschede, -7 , ik heb het geweten... Vorstschade-op-4-mei-nu-7-mei7406139946508460221399576827.jpg

Geplaatst:

Afgelopen nacht heeft het hier weer gevroren aan de grond, maar liefst 4 graden... Zoveelste klap voor de aardappelen. En de courgette die al behoorlijk wat te verduren heeft gehad de afgelopen week zal het nu wel helemaal begeven hebben...

Maar vanaf nu gaat het dan wel echt beginnen met het mooie weer . Komende week zal de planten in de kas goed doen. Ze kunnen wel wat licht en warmte gebruiken.

Geplaatst:

hier thuis op de nipper boven nul, straks maar ff naar de tuin voor wat troostende woordjes voor de zaailingen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.