Geplaatst: 19 juni 201114 j Sinds kort met de kosmos agenda aan de slag; diverse bezigheden vandaag; Worteltijd tot 12; bietjes, wortelen en radijs gezaaid bloem van 14-16 uur; tijm uitplanten en nog wat zaaien, vrucht daarna; nog meer sperziebonen zaaien. Tenminste ik hoop dat het zo goed begrepen is, het is wel even zoeken hoor hoe het werkt
Geplaatst: 19 juni 201114 j Klopt hoor Helena, je doet het goed zo.Hier veel te nat vandaag, misschien nog even boontjes in een bakje zaaien, kan ik tenminste beschermentegen al die nattigheid.Bonen houden niet zo van kletsnatte voeten ik trouwens ook niet.
Geplaatst: 19 juni 201114 j Jongens je mag over die kalender alleen in juiste topic, (lees maar in de forum regels ) want tot 12uur zaaien van wortels geloofd toch niemand echt hoop ik,shit 2 uur en ik ben nog me wortels aan het zaaien me wortel zaaisels mislukt Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 juni 201114 j dat zou dom zijndan zou ik sommige dingen niet kunnen zaaien omdat ik naar school moet.
Geplaatst: 19 juni 201114 j In het maankalender topic plaag ik niet meer hoor ermee, alleen daarbuiten, echt beloofd Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 juni 201114 j In het maankalender topic plaag ik niet meer hoor ermee, alleen daarbuiten, echt beloofd Ok, had je al verbannen naar het hokje "zeur", nu mag je daar weer uit
Geplaatst: 19 juni 201114 j Bedankt bij mij blijf je in het hokje zweverig Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 20 juni 201114 j Gezaaid: halve bak rucola, halve bak raapsteeltjes en Chinese kool. Uitgeplant: andijvie en kropsla. Good things come in small packages
Geplaatst: 20 juni 201114 j Vandaag wat lollo bionda uitgeplant en een wortel/uien bak ingericht met zaailingen. Ik weet wel dat je die eigenlijk niet mag voor zaaien maar ik had er nu pas echt plek voor. Dus hopen dat ze een beetje goed groeien.Ook nog wat boontjes gezaaid; snijboon Helda, spekboon Neckarkönigin en slaboon Goldelfe. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Geplaatst: 27 juni 201114 j andijvie en groenlof gezaaid, andijvie komt nu al op (woensdag gezaaid geloof ik). spruitjes en boerenkool uitgeplant vandaag de eerste ijssla geoogst, de volgende ijssla zaailingen staan alweer te wachten op uitplanten. zal eind deze week worden, dan 2 weken op vakantie.... moeite om de tuin alleen te moeten laten zo lang....
Geplaatst: 27 juni 201114 j buxus stekken geplant & brocoli gezaaidzet jij de takjes zo in de grond of eerst in een potje met water?
Geplaatst: 28 juni 201114 j Oude Engelse bladkool-variëteit met ronde bladeren en dikke stengels aan compacte planten. Alles is eetbaar. Zeer goed winterhard. Zaaien in de zomer, uitplanten op 50 cm in nazomer voor een oogst doorheen de winter. Bladeren eten net als boerenkool. Ideaal om ook midden in de winter te kunnen blijven oogsten. Te eten in de 'Hungry gap' Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 28 juni 201114 j Ik kan er geen afbeeldingen van vinden op Google. Ben wel benieuwd. Good things come in small packages
Geplaatst: 28 juni 201114 j Ik heb de zaden van De Nieuwe Tuin, en daar staat ook alleen een tekening.Het is een dikke stam met stugge bladeren. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 28 juni 201114 j buxus stekken geplant & brocoli gezaaidzet jij de takjes zo in de grond of eerst in een potje met water? Ik doe er oneraan de blaadjes af, doop ze even in stekpoeder en zet ze meteen in vochtige grond, ergens in de schaduw. In water heb ik nog nooit geprobeerd met buxus, dat lijkt me beter te werken voor stekjes die niet zo verhout zijn als buxustakjes.
Geplaatst: 28 juni 201114 j hmm oke moet ik eerst ff kijken waar stekpoeder te krijgen is in de buurt.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.