Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Deze verdient toch een eigen topic!


essiebes

Aanbevolen berichten

Ik heb hem pas 2 jaar maar hij is al aardig groot:

 

STH71155.jpg

Mijn zoon Seth verdient een eigen topic, vond ik

 

En aangezien dit dan toch eigenlijk het moestuin seizoen forum is, ook maar een paar foto's van mijn appelboompje, waar ik toch ook wel heel erg blij mee ben (niet zo blij als met Seth, maar toch wel aardig blij ) en waarvan ik vind dat die óók zijn eigen topic verdiend:

Hij was een paar weekjes geleden zo:

STH71162.jpg

En nu is hij zo:

STH71165.jpg

 

Ik heb dit boompje al een jaar of 4. Hij staat nu pas sinds februari in de volle grond, daarvóór in een pot. Het eerste jaar had hij iets van 12 appels, maar toen had ik hem gekocht terwijl hij al flink in de bloesem stond. Het tweede jaar 1 appel En het derde jaar helemaal niks. Wel bloesem, maar geen appels.

Maar goed, die pot was ook veel te klein, ik gaf te weinig water en ik heb hem (tot nu dus) nóóit bijgemest

Dus ik hoop dat het dit jaar wel weer wat wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem pas 2 jaar maar hij is al aardig groot:

En die heb je helemaal zelf m.b.v. een zaadje gekweekt Essiebes ? Knap gedaan hoor ! Een geslaagd exemplaar van de Homo Sapiens mag ik wel zeggen. Vraagt zeker veel voeding , aandacht en verzorging ?

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

En niemand die wat aardigs over dat arme appelboompje zegt dat te lang in een kleine pot stond met te weinig water en zonder mest.

Ik hoop dat ze haar zoon wel nieuwe schoenen en eten en drinken geeft..........

(maar ze zijn beiden goed gelukt!)

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hoef je je geen zorgen over te maken Bonnie. Moeders zijn er nu eenmaal op ingesteld om veel beter voor zoontjes te zorgen dan voor appelboompjes.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker ventje! Mochten jullie voor de toekomst interesse hebben in een soortgelijke 2 jaar oud blonde schoondochter: het huidige uithuwelijksbod staat op: 7 kamelen, 13 schapen en een geit met 1 oor!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discriminatie, moeders die ingesteld zijn klinkt als een robot of wasmaschine

 

Wacht maar tot ze 16 is Koert dan geef je nog veel meer mee aan degene die haar ophaald !

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Discriminatie, moeders die ingesteld zijn klinkt als een robot of wasmaschine

Tsja .. en toch zijn al die diverse vrijkomende hormonen goed in staat een menselijk lichaam of geest 'in te stellen' hans.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wacht maar tot ze 16 is Koert dan geef je nog veel meer mee aan degene die haar ophaald !

Ik geef niks mee, dat wil ik voor haar "hand" hebben, dit bod heb ik al gehad!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat neem ik je ouders ook ernstig kwalijk, maar tis nog niet te laat je bent net 16 toch? Duimen dan maar dat ze het als nog doen en ons forum van jou verlossen, spammer die je bent !

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een geit met 1 oor? Poeh... waar haal je die nou weer vandaan

Geen idee, tis me aangeboden het was de geit met 1 oor of een olifant zonder slurf!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Seth krijgt geregeld nieuwe schoenen en eten

Helemaal zelf opgekweekt maar hij vraagt meer aandacht dan de rest van mijn tuin bij elkaar

 

De oplettende kijker heeft op de foto ook kunnen zien dat hij graag meehelpt met tuinieren (aarde op zijn hemd en in zijn handen). Tenminste, hij gooit graag met aarde en hij is heel erg blij als hij een worm oid vind. Plantjes poten helpt hij ook bij maar hij drukt ze wel érg stevig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf kweken is altijd leuker dan kant-en-klaar kopen...

 

Het enige probleem is dat je nooit kan voorspellen wat er nou uit je eieren-en-zaden-mix gaat opgroeien... want de handleiding is altijd zoek als je hem nodig hebt...

 

Tja terwijl we de verpakking toch wel hebben bewaard. Maar die handleiding...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...