Ga naar inhoud

Waar lac balsam in belgie te verkrijgen?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet er iemand waar Lac Balsam in Belgie te verkrijgen is?

Enkel idioten herzien nooit hun mening

Geplaatst:

...of op de vuilnisbelt, want alle professionele boomverzorgers gooien dat spul in de prullenbak als ze het nog in de kast hebben staan. Het gebruik ervan is allang achterhaald.

Geplaatst:

Aveve zal ik eens proberen.D_SDennis met zo'n antwoord kom ik ook geen stap vooruit.

Geplaatst:

Daar heb je natuurlijk gelijk in. Aan de andere kant: je geeft niet aan waar je het voor in wilt zetten ( is ook niet verplicht hoor, dat niet ), en ik denk dat bovenstaande post wil meegeven, dat het inzetten van de balsem eigenlijk wel áf te raden valt, where-ever je het voor wilt inzetten.

Geplaatst:

In een ander topic heb ik het over een appelboom die plots alle bladeren verliest en nu heb ik vastgesteld dat de boom nog leeft maar dat de schors op een bepaalde plaats aan het wegrotten was.Ik heb die schors verwijdert en ben van plan om die plaats in te smeren met die balsem.

Geplaatst:

Zoals D_SDennis aangeeft niet doen. De kans dat het harder gaat rotten/schimmelen is heel erg groot. De wond goed schoonmaken/houden zou je wel eens meer op kunnen gaan leveren. Onder de coating blijft n.l. veel vocht zitten en gaat het dus juist rotten/schimmelen.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...