Geplaatst: Woensdag om 17:423 d Vandaag een heel mooi kerststuk gekregen van Rookie. Zo blij mee en staat nu op de eethoektafel waar wij hem de hele dag kunnen bewonderen.2e foto is de achterkant. Donderdag om 07:552 d aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: Gisteren om 17:381 d Wij kregen roze varkens, en een mand fruit!(van marsepein) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: Gisteren om 19:031 d Gisteren al: gedroogde physalis, enkele hele takken en een mand vol lampignonnetjes. Zo leuk! We hadden eerder de lampignonnetjes aan een kerstsnoer, dat heeft echt jaren gehangen. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Ik heb vanavond een bessenplant gekregen van/voor sinterklaas. Een rode aalbes "Jonkheer van Tets" Ik Zal morgen een foto maken.
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Auteur Die had ik vroeger ook, gaf veel mooie bessen. En vrij vroeg ook geloof ik, iets vroeger dan de Rovada.Ik kreeg een zakje met mooie winterpostelein rozetten! Dat gaat een lekker maaltje worden vanavond👏 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 uren geleden6 u 🍅 Zaadjes! Dankjewel 🥰Van @appelvrouw. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.