Geplaatst: Woensdag om 10:193 d Met oud en nieuw kreeg ik een verlaat kerst/ verjaardags kado. Lijkt me leuk om in de winter verse zelfgekweekte kruiden te hebben . Misschien een voorsprong met zaden opkweken. Heeft hier iemand ervaring mee?
Geplaatst: Woensdag om 13:063 d @peulenschil Leuk ding hoor! Christine heeft in haar moestuinseizoen 2024 hierover verteld. Misschien heb je daar iets aan? Een paar afleveringen als ik me goed herinner.
Geplaatst: 15 uren geleden15 u Eind november kreeg ik van @Tanja65 onder meer deze geweldige adventskalender 😍. Bijna de hele maand december heb ik iedere dag 1 zakje open gemaakt. Het kostte moeite, maar ik heb me aan de voorschriften gehouden 😉. Uiteindelijk heb ik al deze zaden van haar gekregen! Zo lief en wat een werk moet dat geweest zijn! Nogmaals dank je wel @Tanja65 (en Cor)!!!! Een aantal zadenzakjes liggen inmiddels in mijn 2026-zadendoosje. Heel erg blij mee!
Geplaatst: 13 uren geleden13 u Ha, te veel eer, twee eervolle vermeldingen voor hetzelfde cadeau. Maar wat fijn dat je er ook uitgepakt zo blij mee bent! En ja, het was wel werk, maar het was toch vooral erg leuk om een verrassing te maken maken. Want wie geniet er niet van een adventskalender ‘op maat’ , d.w.z. met inhoud die je leuk vindt? Ik hoop dat je zaadjes geweldig zullen opkomen!! * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Dank je, @Petrasmoestuin . Het was vooral leuk om te doen. Verrassingen zijn altijd leuk. * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.