Geplaatst: Maandag om 17:301 d Ja he, wij genieten er ook steeds van! Ik weet alleen niet welke het is. Ze komen uit de biozadendoos.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Nieuwe turkse tuinders op de moestuin 🥰 , Ze hebben me opgezadeld met een flinke hand vol (droog)?bonen. Ja nee u moet echt proberen echt turks en en en en Welke soort is het? Nee zijn turks... OKE OKE kom maar... Regenboog aan assortiment. blauwe, rode, gespikkeld, egale en en en ... Ze leven nu in een achterafhoekje. Tuurlijk zullen dit de bonen zijn die het beste gaan groeien en niet alles wat ik zelf ingeplant heb 🤣 En geen soortnaam bekend. Jup moestuinen en later huilen als je ze nooit meer kan kopen 🤣Zo heet mijn rabarber ook Jorieke en komen er de mooiste dikke stelen vanaf... Soortnaam? jup Jorieke! OW mag ik van u ook een deel van de Jorieke hebben want dies echt groot 🤣 You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.