Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben Ferdinand, 32 jaar uit West-Brabant. In mijn achtertuin heb ik een klein kasje, waarin ik komkommer (geplant), tomaat (vlees- en gewoon, geplant), wortel (gezaaid) en lente-ui (gezaaid) heb staan. De sla is er inmiddels al uit, en geconsumeerd. Verder in de tuin heb ik meer lente-ui en wortel in potjes gezaaid, ik heb vleestomaten in de volle grond en een kruisbessenstruik. Al met al erg gezellig. Verder hebben we ook nog een aantal bloemen, mijn vriendin vindt dat leuker dan groenten

Dus, dat was het zo'n beetje.... wat mijn tuin betreft althans

Oh ja, ook nog wat foto's..... Houdoe!

Tomaat55421406235640.jpg

Kas0167301406235636.jpg

Komkommer27331406235637.jpg

Tomaat-287941406235638.jpg

Vleestomaat48071406235641.jpg

Geplaatst:

Welkom en denk eens aan eetbare bloemen : eetbare-bloemen-t4023.html . Dan kan je de bloemen voor je vriendin en je eigen voeding telen in combinatie doen. Of ornamental pepers neer zetten en er dan later wel chilipoeder er van maken.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...