Kim Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 (aangepast) Ik ben nog heel eventjes aan het denken wat ik allemaal kan aanbieden en wat me leuk lijkt, maar hier alvast een beginnetje. Het zal waarschijnlijk nog wel geupdated worden . Aangeboden:- stekjes braam- enkele stekjes aardbei ostara- stekjes citroenmelisse- stekjes munt, diegene die ze bij de turkse winkel verkopen (geen naam van )- zaad mini struiktomaat jip en janneke, eigen oogst - zaad peper little elf, eigen oogst (onder voorbehoud, stond wel in de buurt van andere peper/paprika)- zaad peper centennial rainbow, eigen oogst (onder voorbehoud)- zaad palmkool- zaad mizuna- zaad snijselder- zaad kleine pimpernel- zaad gele mosterd. opperdepop - zaad van verschillende slasoorten: kagraner sommer 2, ijsbersla dorree de printempts, sla attractie, wonder der vier jaargetijden en groene eikenbladsla. (Komt normaal nog wat bij ). - zaad winterpostelijn- zaad papaver somniferum (klein beetje)- zaad mix echinacea (klein beetje) wenslijstje:- framboos stekje- stekje eeuwige moes- zaadjes ananaskers, de lage soort (3 zaadjes ofzo)- zaadjes tomatillo (3 zaadjes ofzo)- zaadjes boomspinazie- paarse boontjes- leuk aardbeisoortje- stekje oregano- stekje tijm Overzichtje: Ik geef aan:- Henk: ?- Bit: lupine wit zaad- Angela: zaad bindsla- Jane Doe/Lorraine: aardbei ostara, zaad peper little elf, zaad peper centenial rainbow, zaad palmkool, zaad mizuna, zaad sla, zaad gele mosterd- SuusP: winterpostelijn, sla lollo rossa- jdw: mizuna- Ciska: braam (als die aanslaat), winterspinazie, kinghorn wax boontjes- Geedee: van gilse speciaal geleisuiker - jorieke: suiker- ester: zaad mizune en winterpostelein- kibas: ostara stekjes en sla wonder der vier jaargetijden- weknow: zaad winterpostelein Ik krijg van:- Henk: Frau Mieze Schindler (per post => zijn inmiddels goed aangekomen!)- Bit: bolletjes oerprei- Angela: stekje oregano en aardbeitjes- Jane Doe/Lorraine: framboos geel, framboos rood, mix boontjes, aardbei leimbach, citroenmunt, japanse munt, lavendel- SuusP: zaadjes ananaskers, gembermuntje- jdw: zaadjes boomspinazie- Ciska: kruiptijm, woltijm, tomatillozaadjes?, - Geedee: stekje eeuwig moes, wolmunt, framboos, aardbei junidrager, aardbei annablanca- jorieke: muskaataardbeitjes- ester:~aardbeitjes?- kibas: tsoi sim zaadjes 12 augustus 2014 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik heb oregano genoeg ik breng wel een stukje voor je mee.Aardbeien heb ik denk ik ook nog wel over, soort onbekend. Laat maar even weten. Quote
Kim Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2014 @ Angela: helemaal geweldig, met een klein stukje oregano ben ik al heel blij ! Als je aardbeitjes over hebt, ben ik ook heel blij met enkele stekjes! Staat er nog wat leuks voor jou bij in mijn lijstje? Ik hoor het graag Quote
SuusP Geplaatst: 4 augustus 2014 Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik heb nog wel zaadjes van een kleine ananaskers (Ph. pubescens) die ik kan oogsten voor je. Ik wil graag wat winterpostelein proberen Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Kim Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2014 @ Suus: Leuk! Met enkele zaadjes ben ik al heel blij! Ik schrijf de winterpostelijn voor je op! Quote
jdw Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Mag ik van jou dan de mizuna voor de boomspinazie? Quote
Kim Geplaatst: 5 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 5 augustus 2014 @ jdw: komt in orde, de mizuna! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Welke soorten sla heb je?Ik zoek nog bind sla of salanova. Quote
Ciska Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 Hey, Ik zoek lekkere malse zachte botersla... Mijn zaadje waren inmiddels niet kiemkrachtig meer.volgens mij heb ik nog wel tomatillozaadjes voor je (zal ff zoeken) en de zowieso de kruipthym. Kijk even of je ook nog een vervanger voor de compacte thym wil, mochten de stekken het niet overleven.. Quote
geedee Geplaatst: 5 augustus 2014 Geplaatst: 5 augustus 2014 stekje eeuwige moes heb ik voor je Quote
Kim Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2014 Dat is geweldig, Geedee! Staat er wat tussen in mijn lijstje waar ik jou mee blij kan maken? Quote
geedee Geplaatst: 6 augustus 2014 Geplaatst: 6 augustus 2014 Nee maar misschien kun je even bij mijn zoeklijstje kijken....wie weet heb je tóch wat voor me Quote
Kibas Geplaatst: 10 augustus 2014 Geplaatst: 10 augustus 2014 Mag ik stekjes van de aardbei ostara van je? En sla wonder der vier jaargetijden (mits het zaad niet ouder dan een jaar is, ik heb te vaak rode slazaad gehad dat niet meer op kwam)Hier vind je mijn ruillijst, hopelijk zit er wat voor je bij: mtfd-09-2014-ruillijst-kibas-t14905.html Quote
weknow Geplaatst: 10 augustus 2014 Geplaatst: 10 augustus 2014 Hoi Kim, Was net op zoek naar zaad van winterpostelein. Heb je een beetje over voor me? Dank je wel alvast, als het kan! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Kim Geplaatst: 10 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2014 Dat komt in orde, Weknow, ik breng winterpostelijn voor je mee! Quote
Esthe76r Geplaatst: 10 augustus 2014 Geplaatst: 10 augustus 2014 Hey Kim,Heb jij toevallig nog zaad van de Mizuna en de winterpostelijn?Kijk je ook even bij mij? Quote
Kim Geplaatst: 10 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2014 (aangepast) Mag ik stekjes van de aardbei ostara van je? En sla wonder der vier jaargetijden (mits het zaad niet ouder dan een jaar is, ik heb te vaak rode slazaad gehad dat niet meer op kwam)Hier vind je mijn ruillijst, hopelijk zit er wat voor je bij: mtfd-09-2014-ruillijst-kibas-t14905.html Stekjes ostara móet lukken, ga eind augustus weten hoeveel ik er over heb . Het slazaad heb ik vorige lente gekocht en kiemde toen goed, ik kan eind augustus wel even een kiemtest voor je doen, just to be sure! 11 augustus 2014 aangepast door Gast Quote
Kim Geplaatst: 10 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 10 augustus 2014 Hey Kim,Heb jij toevallig nog zaad van de Mizuna en de winterpostelijn?Kijk je ook even bij mij? Komt in orde! Quote
Kibas Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 Wil je nog steeds zaad van de tomatillo hebben? Je vraagt maar een paar en die heb ik denk ik nog wel over, zou ik na moeten kijken. Op dit moment heb ik geen idee hoeveel ik er heb, niet zo heel veel in ieder geval. Wil je groen of paars of heb je geen voorkeur? Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 16 augustus 2014 Geplaatst: 16 augustus 2014 Weet niet wat de groene tekst betekent, maar boomspinaziezaad heb ik wel voor je, in ieder geval van 2013. Groetjes, Eline Quote
Kim Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2014 Zaadjes boomspinazie krijg ik reeds van iemand,maar dankje voor het aanbod Quote
Estemy Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Als je zaden van de kliene physalis wil dan kan ik een fruit voor je meenemen en je kunt ze zelf oogsten Hetzelfde met tomatillo. Ik heb paarse, maar alle vruchten zijn groen. Ik denk dat ik heb van 123zaden.nl gewoon verkeerde ras gekregen ofzo, maar ze zijn wel lekker. Heb je zeker ruimte voor ze? Het wordt best groot. En wil je golden pearls ook nog steeds? Schrijf in mijn topic, ik hoef niks terug, maar ik heb nu een beetje haast en kan nu niet alles dat ik hier gelooft heb opschrijven. Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.