Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Tuinmagazine`s

Featured Replies

Geplaatst:

Er is hier denk ik nog geen topic voor.Dus open ik er nu maar 1.

Wat vinden jullie een echte aanrader.

Een vraag.Ik ga elke maand naar de bieb om de groei & bloei te lezen.Maar van wanneer ligt die er precies.Krijgen zij hem binnen?Altijd in het begin van de maand of in de helft van de maand pas?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:
  • Auteur

Niemand een magazine?

Geplaatst:
  • Auteur

Wat dan wel?

Geplaatst:

Achter in de tijdschriften staat de verschijningsdatum van het volgende nr.

Meestal liggen ze hier dan ook bij de bibliotheek.

Ik lees ook bloemen en planten , tuin en co, Landleven, seasons, buitengewoon, groei en bloei. Allemaal in de bieb.De oude nr worden hier gewoon uitgeleend.Dus als de nieuwe verschijnt kun je die van de afgelopen maand lenen.

Scheelt een kapitaal in de maand. Haal elke week ook de vrouwenbladen zoals libelle en margriet flair en de viva van de voorgaande week.

Geplaatst:

Welke van de twee engelse bladen is leuker? Ik had de namen al eens voorbij zien komen en heb in Nederland niet echt een geschikt blad gevonden. Landleven is wel leuk, maar veel reclame en spullen die te duur zijn naar mijn smaak.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik lees ze meestal op mn werk (werk bij de primera met zo'n 1500 tijdschriften) Favoriet is toch wel gardeners world, daar staan ook wat stukjes in over moestuinen enzo.

Geplaatst:

heb ook abo op Homefarmer en ben FAN ...pas op, is besmettelijk, joriek heeft het virus van mij...

het blad is erg goed opgezet, heeft iets voor iedereen.

ze adverteren "voor idealisten en dromers" en zo is het ook.

heb zelf geen beesten (behalve de katten....) en minimoestuin maar de recepten die erin staan......mmmmmmmmmmmmmmmjammie.

geweldige chutney gemaakt, en er is dus nog een hele lijst van dingen die ik nog wil maken....

blad in nl niet te koop tot nu toe....per post te bestellen.

Geplaatst:
Welke van de twee engelse bladen is leuker?

Om nog een derde toe te voegen, ik heb grow your own. Is denk ik te vergelijken met kitchen garden, altijd wel gratis groente zaadjes en interessante tips, maar ook wel wat reclame.

Geplaatst:

Grow your own is dat te koop in Nederland of moet je een abo nemen.

Heb nl net online gekeken, mooi tijdschrift.

Gardener's world is wel hier te koop dat weet ik.

Geplaatst:

ik zou toch een prijsvergelijking doen met een abo van de uitgever zelf en via engelsebladen.nl.... voor degenen die op de centjes moeten letten.

Geplaatst:

Dat zeker!

Geplaatst:

Ik had voor de lol een landleven gekocht.

Lieve help, wat een mutserig blad is dat!

Brrrr. (hoop niet dat ik iemand nu tot op het bot beledig)

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
mutserig? Wat dan?

Nou wat Bonnie bedoelt weet ik niet maar persoonlijk vind ik al die opgeschoonde zogenaamd authentieke huisboerderijen, oude molens omgetoverd tot woonpaleis en vredesoord ook nogal mutserig. Het is allemaal zo ontzettend express nonchalant en veel te esthetisch, geschreven voor mensen die vooral niet met hun poten in de volle grond willen staan. Volgens mij dan, maar ja ik vind country and garden fairs en dat soort onzin ook mutserig.

Geplaatst:

Het heeft gewoon een hoog libelle-gehalte. Er staat een mevrouw met design laarzen en een te duur tuinschepje opde foto maar als de fotograaf weg is komt de tuinman.

Overigens mooie foto's en lekkere recepten.

Geplaatst:

Ik denk dat de gemiddelde Nederlander graag een perfect plaatje ziet. Waarom zou het er anders zo 'mutserig' eruit zien in zo'n blad? En sla eens meerdere bladen van Nederlandse afkomst open. Die zijn toch allemaal t zelfde? Alles draait om de perfecte foto, glansrijk, netjes, orderlijk, en waar t om draait: verkoopbaar! Ofwel, alles wat je ziet moet te verkopen zijn. Heel jammer vind ik dat ook, want ik heb ook liever reality foto's hoe t er nu echt uit ziet. Ik begin ook een beetje zat te worden van al die 'namaak'-foto's.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Haha ja dat is zo, maar ik vond het altijd wel een lekker kijk-blad. Plaatjes kijken, soms een verhaal over een oud ras koeien, en mooie plaatjes bij de recepten

Toch heb ik het abonnement een tijd terug opgezegd (net als bijna al onze tijdschriften, tv gids, etc..), want het werd een beetje meer van hetzelfde, en ik heb geen tijd meer om te lezen...

Geplaatst:

Ik heb alleen nog maar de delicious. Maar óók daar zie je recepten in herhaling vallen.

Geplaatst:

Dan word t tijd voor iets anders. Zo'n Engels blad lijkt mij echt wel leuk. Jorieke, wat kost jou dat abonnement op de Home Farmer per jaar?

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik heb op de engelse site gekeken voor een abo op grow your own.

Kost voor 1 jaar 60 pond omgerekend was dat geloof ik 68 euro, maar je moet betalen met creditcard en die heb ik dus niet Je krijgt er ook nog een mooi boek bij.

Ik wil eens kijken of het op een andere manier kan.

Op die engelse bladen site kost het € 99,95 , dus dat is nog wel een verschil.

https://secure3.subscribeonline.co.uk/esubscriber/offers.sol?mag=ACEGYO&cmp=GYO0611

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.