aalterse-willy Geplaatst: 25 augustus 2014 Geplaatst: 25 augustus 2014 (aangepast) Twee perziken, reeds besproken.Zelf gewonnen zaad van;zevenjaarse spinazie, Rumex patientia ook plantjes voor wie er zou willen.krulpeterseliewinterpreigroene basilicum Framboos stekken met wortel, moet er toch uitdoen. Denk alles gewoon op de tafel te deponeren want ik vraag nu niets in ruil, ik zie wel of er iets is wat me interesseert. 25 augustus 2014 aangepast door Gast Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
geedee Geplaatst: 25 augustus 2014 Geplaatst: 25 augustus 2014 Je had ook nog een blauwe bosbes voor mij, toch?? blauwe-bosbes-gevraagd-t14975.html Quote
aalterse-willy Geplaatst: 25 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2014 Een stek had je gevraagd, moet eerst zien of ik er nog kan van nemen want de frambozen zijn er te ver over gegroeid en ze hebben te lang in het donker gestaan, deze winter verplanten.Maar ik probeer hoor, was het niet vergeten. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 25 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2014 In de regen dat zaad van de winterprei geoogst.Daar stonden al veel pod's op, eens proberen om er te planten. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
geedee Geplaatst: 25 augustus 2014 Geplaatst: 25 augustus 2014 Dank U Ik zag trouwens vandaag een tekst langskomen en moest gelijk aan jullie denken: Quote
jootje Geplaatst: 25 augustus 2014 Geplaatst: 25 augustus 2014 Willy, als je wat frambozen stekken kwijt wil dan heel graag. Heb vorig najaar zes stekken neergezet, hebben het niet overleefd, en ik wil graag veel frambozen! Quote
Esthe76r Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 Mag ik ook plantjes van de zevenjaarse spinazie? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Geplaatst: 14 september 2014 Zal straks wat van die plantjes, zaailingen, oppotten zie. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 Mocht er nog zevenjaarse spinazie plantjes over zijn, zouden wij dan nog wat mogen? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Geplaatst: 14 september 2014 Waarom niet??? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Aardpeer Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 Als er plantjes genoeg zijn wil ik ook graag een zevenjaars spinazie plantje.Maak ik u blij met wat walnoten b.v.? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 14 september 2014 Auteur Geplaatst: 14 september 2014 Heb een 20 tal plantjes in potten gezet maar de slakken hebben er al goed aan gezeten hoor, ze komen er wel door nu.Heb ook een grote mierikswortel wat rozemarijn, twee of drie, en die jiaogulan welke ik van iemand kreeg, dat is nu een redelijke plant maar De vrouw wil er geen thee van maken, ze lust geen thee. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 De jiaogulan kunnen wij wel een mooie plek in de kippenvoliere geven, kan er mooi op los klimmen. En wij zijn een stel echte theeleuten. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 Willy mag ik een rozemarijn van je?En vergeet je de kiwi bes niet? Quote
Kibas Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Willy, mag ik een zevenjaarsspinazieplantje (of als je er genoeg hebt twee, ook eentje voor Zweden) en een rozemarijn? Kan ik je blij maken met wat tulpenbollen misschien? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 22 september 2014 Auteur Geplaatst: 22 september 2014 Mijn auto zal al goed vol zitten geloof ik maar ik heb hier heel wat rode biet staan welke weg moet en we hebben er genoeg ingemaakt.Zal ik die meebrengen? Eventueel voor Jorieke haar varkens.Maar wie wil kan er een paar kilo krijgen hoor. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
geedee Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Ik zou wel graag wat bietjes willen, Willy Kan ik u, of de baas , nog iets in ruil aanbieden? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 22 september 2014 Auteur Geplaatst: 22 september 2014 Ik zou echt niet goed weten wat we nodig zouden hebben, de tuin is niet zo groot en volgend jaar denk ik die andere tuin niet meer te hebben, die huurders denken een huis te kopen en dat zou wel eens snel kunnen gaan.Ik breng ook nog wat japanse wijnbes mee voor wie ze wil.Mag er bij een vriend gaan halen voor ik naar de MTFD kom. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Ik wil er ook wel een paar.Je kunt ze op de oogst tafel leggen wat overblijft kan altijd nog naar de varkens toch? Quote
Connie Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Willy mag ik van jou een japanse wijnbes ?Mocht je er nog iets voor terug willen dan hoor ik het graag van je. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Stan Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Willy voor wat bietjes hou ik mij ook aanbevolen. Ik hoor wel of u er iets voor terug zou willen hebben. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Kibas Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Die rode bieten komen zo te zien wel op. Voor mezelf zal ik er niet van nemen, want ik verdraag groente alleen als het heel vers is, dus zaterdagochtend nog geoogst is (en ik neem niet aan dat je zaterdag voor je de lange reis maakt ook nog bieten gaat lopen oogsten), maar als op de oogsttafel blijkt dat er nog bieten over zijn, dan neem ik ze graag mee voor mijn man, die er net als ik dol op is. Mijn man komt ook mee naar de mtfd, hij is mijn chauffeur. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 22 september 2014 Auteur Geplaatst: 22 september 2014 Kibas, als ge het wilt dan trek ik er de zondagmorgen nog enkele uit voor u hoor, ben toch steeds vroeg genoeg op. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Kibas Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Fijn! Wat lief van je. Dan graag een paar zondagochtendbietjes voor mij. Kan ik je blij maken met een stukje zelfgemaakte lavendelzeep? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 22 september 2014 Auteur Geplaatst: 22 september 2014 Kibas, de vrouw zegt dat het goed is, en zij is de baas in huis hé.Enfin, ik ben de baas want ik zeg dat wat de vrouw zegt moet gebeuren Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.