xxxmirjamxxx Geplaatst: 31 augustus 2014 Geplaatst: 31 augustus 2014 hoi hoi, mijn naam is mirjam, Sinds wij vorig jaar verhuisd zijn heb in mijn liefde voor plantjes uit kunnen breiden van een balkonnetje naar een tuin Ben begonnen met een stukje van mijn tuin als moestuin te gebruiken, en sinds deze zomer mag ik ook onze oprit gebruiken als moestuin (dat was even een discussie puntje;) Dus, deel van de stenen er uit, zand naar het stuk tuin waar klinkertjes kwamen en aarde van uit dat stukje tuin naar de oprit... en proberen maar... tot nu lijkt het een prima stukje te zijn, dus het plan is om alle stenen er uit te gaan halen zodat ik de hele oppervlakte kan gebruiken. Daarom ook begonnen met een compost hoop zodat ik dat volgend jaar kan gebruiken dan nu nog een paar foto'tjes van vandaag, groetjes mirjam pompoen tegen onze vorig jaar deels gekapte berk, fijn toch ook nog een paar eet pompoenen want de andere pompoen (waar er wel 20 aanzitten) blijkt een sierpompoen te zijn... de tomaten doen het heel goed (voor mijn doen;) tegen de warme muur aan, wel net een hoop blad weggehaald wat door de vele regen (schijnt, ik was op vakantie:) was gaan rotten de meeste krootjes al geoogst maar deze mag nog wat groter worden een komkommerzaadje van de aldi..... iedere dag 2 heerlijke komkommers, er zijn er al zeker 30 af, en dat zo buiten:) (ik wist niet dat dat kon) hier dan een deel van de oprit, met composthoopje, en de nu bijna nutteloze groene bak, daar gaat alleen nog tomaten blad en aardappelschillen en loof in. oja, en onkruid waar zaad aan zit probeer ik ook een beetje te scheiden de 'oprit' Quote
Mr. Ecotuinweetjes Geplaatst: 31 augustus 2014 Geplaatst: 31 augustus 2014 Het lijkt me dat de overgang van balkon naar tuin goed verlopen is Succes met het vervolg! Quote Onze website is http://www.ecotuinforum.be en je vindt ons als Ecotuinweetjes op Facebook
aalterse-willy Geplaatst: 31 augustus 2014 Geplaatst: 31 augustus 2014 Een heel goed gedacht van u om de oprit om te toveren in een moestuin, zeker als ge die niet echt gebruikt als oprit. Ik moet er niet aan denken hoor, ge zoudt iemand horen Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
xxxmirjamxxx Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 31 augustus 2014 ik heb ook eerst een jaar aan moeten tonen dat onze auto echt wel aan de voorkant van het huis kan staan voordat ik er een tuintje van 'mocht' maken Quote
Stan Geplaatst: 31 augustus 2014 Geplaatst: 31 augustus 2014 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
geertlaurent Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 Een moestuin in de oprit Het ziet er al goed uit, veel leuker hé dan een balkon zo'n "echte" tuin Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.