Mispel Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Hallo iedereen! Ik heb me net onder de schuilnaam 'mispel' geregistreerd op het forum. Wees gerust, de uitspraak 'rot als een mispel' slaat (hopelijk toch) niet op mijn karakter. Ik ben een twintigjarige student, gebogen en getogen te Brasschaat en studerende te Gent. Altijd veel bezig geweest met de 'natuur' (breed begrip, uiteraard) maar gek genoeg toch iets gaan studeren met een sociaal kantje: criminologische wetenschappen. Examenperiodes zijn altijd de ideale moment om te ontspannen en wat te werken in de tuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Hallo Mispel. Welkom op dit forum. Leuk dat je als student zoveel feeling hebt met de natuur. Je zou soms zeggen dat t bijna zeldzaam is onder de kids van tegenwoordig Aparte studierichting, maar relaxen in de tuin is dan wel heel lekker Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juna Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Hallo Mispel,Je naam deed me denken aan 'lispeltuut' uit Pluk van de Petteflat Ik dacht even dat het Mispeltuut was. Welkom op het forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...