Mispel Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Hallo iedereen! Ik heb me net onder de schuilnaam 'mispel' geregistreerd op het forum. Wees gerust, de uitspraak 'rot als een mispel' slaat (hopelijk toch) niet op mijn karakter. Ik ben een twintigjarige student, gebogen en getogen te Brasschaat en studerende te Gent. Altijd veel bezig geweest met de 'natuur' (breed begrip, uiteraard) maar gek genoeg toch iets gaan studeren met een sociaal kantje: criminologische wetenschappen. Examenperiodes zijn altijd de ideale moment om te ontspannen en wat te werken in de tuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Hallo Mispel. Welkom op dit forum. Leuk dat je als student zoveel feeling hebt met de natuur. Je zou soms zeggen dat t bijna zeldzaam is onder de kids van tegenwoordig Aparte studierichting, maar relaxen in de tuin is dan wel heel lekker Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juna Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Hallo Mispel,Je naam deed me denken aan 'lispeltuut' uit Pluk van de Petteflat Ik dacht even dat het Mispeltuut was. Welkom op het forum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mispel Posted May 2, 2011 Author Share Posted May 2, 2011 Dankjewel iedereen! Ze bestaan dus nog wel degelijk hoor, die jongeren. Maar ik denk ook wel dat ze minder gestimuleerd worden vanuit thuis (weinig ouders hebben een moestuin) en vaak wordt ook de benodigde tijd liever aan andere dingen besteed (TV, games, boeken,...) Apart kantje aan mij was altijd zeer geïnteresseerd in het kweken van vleesetende planten, daar had ik op een gegeven moment best een grote verzameling van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peet van oosten Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 welkom hier .moet jij eens komen kijken in de hortus in leiden .die hebben heel veel vleesetenende planten . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rommert Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Welkom op dit gezellige forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 welkom en veel tuin en forum plezier Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Hoi, welkom, en kom maar op met de foto's... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 Welkom!Examenperiodes zijn altijd de ideale moment om te ontspannen en wat te werken in de tuin. Ik moet me juist altijd opsluiten in die periodes anders is de verleiding te groot om toch maar 'even' wat in de moestuin te gaan doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mispel Posted May 3, 2011 Author Share Posted May 3, 2011 Dankuwel allemaal! Foto's van de tuin ga ik momenteel nog niet uploaden. Ik ga niet beweren dat 'alles naar de zak is omdat mijn ouders er niet op letten tijdens mijn afwezigheid', maar. Nahja, misschien beweer ik dat wel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts