Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zag dat je pepinozaden hebt maar nog niet gedroogd. De blije doos gaat nu naar mij. Zou je anders voor mij wat zaden in een zakje mee willen sturen?

Een paar dagen in een zakje geeft waarschijnlijk niet en kan ik ze daarna laten drogen.

Geplaatst:

@ Angela. Stuur even een pb naar bloemenkoning als jij degene bent die de doos gaat versturen.

Zij geeft jou dan (ook in een pb) haar echte naam (ook achternaam!), emailadres en adres van het servicepunt om het pakket op te halen. Dat is alles wat je nodig hebt.

Zo gaat het "officieel" volgens de regelingen. (Zie 2e bericht van dit topic) Eigenlijk had dat al moeten gebeuren op de dag dat je de doos ontving om het lekker vlot te laten verlopen

Je hoeft dus geen oproep via dit topic te doen.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Ik las dat Bloemenkoningin dat al gedaan had:

Ik heb mijn adres al doorgegeven. En degene die na mij komt heeft dat al naar mij gestuurd. We wachten met spanning af!
Geplaatst:
Ik las dat Bloemenkoningin dat al gedaan had:

@ Geedee, als iemand niet alles duidelijk doorgeeft, kan de verzender het niet versturen.

Volledige naam (dus niet alleen een voornaam) + adres + emailadres + aangeven welk servicepunt is daarvoor gewoon nodig. Ik ben de enige die alle namen + adressen heeft van alle deelnemers (de rest niet) en deze regeling is er omdat sommige deelnemers anoniem wensen te blijven en dus geen lijst bij de doos wilden. Is iemand niet in staat om binnen 2 dagen te reageren (afwezig, ziek, niet op het forum...) dan wordt de volgende van de lijst benaderd als ontvanger en zet ik de persoon die niet reageerde later op de lijst.

Maar...uh...jij doet toch niet mee met de doos deze keer...?!

Geplaatst:

Nee ik doe niet mee, mag ik dan niet reageren/meedenken? Soms leest men over een berichtje heen.....

Het was positief bedoeld hoor, maar ik zal me verder stil houden

Geplaatst:

Och..... Je moet niets, Geedee Iemand kan zich vergissen, over iets heenlezen....tuurlijk. Ik denk dan: Misschien wijzer om niet met een forumbericht er meteen bovenop te zitten....? Mensen kunnen dat best zelf onderling oplossen en blijkbaar was dat intussen ook al gebeurd via PB's.

Een tekstbericht, zonder dat je iemands stem hoort die ook aangeeft wat je bedoelt, laat makkelijk een andere indruk achter.

Het kan dan klinken als: "Hoe kun je zo dom zijn om iets te vragen dat al lang is gestuurd..."? Terwijl ik weet dat mensen gewoon heel hard haar best deden om het zadenpakket goed te versturen.

Geplaatst:

Datum Tijd Status omschrijving

29-11 2014 14:15 Verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op DHLFORYOU.NL.

29-11 2014 14:51 Pakje is bij DHL Parcelshop afgegeven door de verzender.

02-12 2014 17:34 Pakje is door de bezorger bij DHL Parcelshop afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum

Geplaatst:

Hallo,

Kan ik nog meedoen met de zadendoos, heb de afgelopen jaren ook meegedaan, maar ben de afgelopen tijd niet veel op het moestuinforum geweest helaas. Ik woon in west brabant(klundert). ik hoop het wel heb altijd veel leuke zaden kunnen ruilen op deze manier.

PB is zojuist verstuurd.

Geplaatst:

Je staat nu in het lijstje, karins70. Voor Thea en mij en na Loes.

Geplaatst:

Superbedankt dat ik er nog tussen mocht. Voor de administratie ik woon in Klundert en niet in Zundert, wel allebei in Brabant maar toch wel een stukje uit elkaar.

Geplaatst:

29-11 2014 14:15 Verzender heeft een verzendlabel aangemaakt op DHLFORYOU.NL.

29-11 2014 14:51 Pakje is bij DHL Parcelshop afgegeven door de verzender.

02-12 2014 17:34 Pakje is door de bezorger bij DHL Parcelshop afgehaald en is onderweg naar het sorteercentrum.

03-12 2014 17:21 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum.

04-12 2014 03:55 Pakje is onderweg naar lokaal distributiecentrum.

04-12 2014 08:27 Pakje is aangekomen op lokaal distributiecentrum en wordt vandaag aangeboden.

04-12 2014 12:23 Pakje is aangekomen bij DHL Parcelshop. De geadresseerde is geïnformeerd.

04-12 2014 12:24 Pakje is bezorgd.

04-12 2014 17:32 Pakje is bij DHL Parcelshop afgehaald door geadresseerde.

Geplaatst:

@ Karins70

Weknow is een Zuns Kluns !

(Tis verbeterd!)

Geplaatst:
Ik heb het pakket opgehaald ! Net sinterklaas

Zeker een extra wortel in je schoen gedaan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...