Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Balen roos

Hier gaat als het nog even ophoud met regenen vandaag de aangetekende brief de deur uit

Ook het mobiele nummer op de website van Lisa haar man is niet te bereiken

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

September 2013 aardbeien besteld bij Vreeken, die zijn vandaag aangekomen. Gezien de staat van de planten zijn ze nog maar pas verzonden hoor, zat wel een portkost bij van 15 euro... dat was bijlange niet zo afgesproken. Ik had ze ondertussen trouwens al via via op de kop kunnen tikken (particulier) en had ze dus eigenlijk niet meer nodig.

Geplaatst:

Ik doe nooit zaken met hobbyzaden.nl maar bezocht n.a.v. dit topic eens hun website.

McAfee onderschept dan een trojan. Even oppassen dus.

trojanhobbyzaden170701412512091.JPG

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:
Ik doe nooit zaken met hobbyzaden.nl maar bezocht n.a.v. dit topic eens hun website.

dat is volgens mij al een hele oude melding, daar is hier een jaar geleden al eens eerder melding van gemaakt. had toen te maken met een foutje in het script ipv een trojan.

McAfee loopt wel vaker achter met sites van de zwarte lijst halen.

panda pikt iig niets vreemds op.

Geplaatst: (aangepast)
Ik heb ook aangifte gedaan. Hopelijk helpt dat....

mmm, vreemd, de politiesite meldt dat er geen meldingen zijn

aangepast door Gast
Geplaatst:

dat is volgens mij al een hele oude melding, daar is hier een jaar geleden al eens eerder melding van gemaakt. had toen te maken met een foutje in het script ipv een trojan.

McAfee loopt wel vaker achter met sites van de zwarte lijst halen.

panda pikt iig niets vreemds op.

ESET waarschuwt ook, al maanden:

Schermopname-2091441412680590.jpg

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Leuk al die virus meldingen en uitleg, maar dat heeft niiets te maken met dat de klanten hun waren niet krijgen? Als daar geen verklaring voor komt (is), is het toch gewoon oplichting? Of goederen leveren of geld terug, hoe dan ook oplossen.

Geplaatst:

Beste JaneDoe. Wat helpt het om dat bij herhaling te blijven roepen ? Niets toch ?

Voorgaande posts zijn verslaggeving van lopend proces om wél tot een oplossing te komen lijkt mij ? En daar gaat dit topic over.

Geplaatst:

Het topic heet "hobbyzaden.nl klachten". een mogelijk virusgevaar is toch ook een klacht?

het lijkt me wel fijn om te weten of je wel of geen gevaar loopt bij het aanklikken van de website.

ander voordeel is dat dit topic door het posten weer omhoog wordt geschopt zodat iedereen bekend wordt met de problemen rondom hobbyzaden en vooral geen bestellingen meer plaatst. ook via google plopt dit topic al mooi omhoog dus ook mensen buiten het moestuinforum worden hopelijk gewaarschuwd.

Geplaatst:

Omhoog schoppen is goed, dacht dat het over klachten van het niet nakomen van de bestelling ging die ook al voldaan zijn. Mijn fout, heb ik dat verkeerd vergeten, als het over algemeen klachten ging.

Geplaatst:

In de mailbevestiging van de aangifte staat het volgende

Mails over de voortang/status van uw aangifte zullen niet worden beantwoord. Zodra er informatie is over de aangifte wordt u via de mail door ons geinformeerd. Op andere wijze kunnen wij vanwege personele bezetting geen vragen beantwoorden.

Zodra ik bericht heb dan meld ik het ook in dit topic. Maar het heeft dus geen zin om ze te vragen hoe lang dit nog gaat duren...

Geplaatst:

Misschien kunnen de gedupeerden zich aanmelden bij opgeletopinternet.nl Zij proberen ook te bemiddelen en nemen contact op met de webshop. Het wordt in ieder geval door veel mensen bekeken voordat ze iets kopen bij een webshop, dat scheelt waarschijnlijk nog meer gedupeerden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...