Loraine Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Balen roosHier gaat als het nog even ophoud met regenen vandaag de aangetekende brief de deur uitOok het mobiele nummer op de website van Lisa haar man is niet te bereiken Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Jane Doe Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Misschien wat info voor jullie.https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/krijg-product-maar-niet-thuisbezorgd Quote
geertlaurent Geplaatst: 25 september 2014 Geplaatst: 25 september 2014 September 2013 aardbeien besteld bij Vreeken, die zijn vandaag aangekomen. Gezien de staat van de planten zijn ze nog maar pas verzonden hoor, zat wel een portkost bij van 15 euro... dat was bijlange niet zo afgesproken. Ik had ze ondertussen trouwens al via via op de kop kunnen tikken (particulier) en had ze dus eigenlijk niet meer nodig. Quote
RoosA Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Heeft er iemand inmiddels al contact gekregen met Hobbyzaden.nl ? Of misschien onlangs bestelde en betaalde zaden ontvangen? Quote
runninggirl Geplaatst: 29 september 2014 Auteur Geplaatst: 29 september 2014 Nee hier nog steeds niks. Zaterdag toen ik probeerde te bellen deed het telefoonnummer het wel weer, maar er werd natuurlijk nog steeds niet opgenomen... Quote
Uppy Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Jammer dat ik het nu pas lees over hobbyzaden.Ik heb verleden week een bestelling gedaan. Quote https://www.facebook.com/pages/Uppys-moestuin/429899817149798
Jane Doe Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Misschien dat jullie dan toch maar eens gezamelijk aangiften kunnen doen in jullie woonplaats? Quote
runninggirl Geplaatst: 4 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2014 Ik ga nu online de aangifte invullen voor internetoplichting... https://www.mijnpolitie.nl/index.shtml Quote
RoosA Geplaatst: 5 oktober 2014 Geplaatst: 5 oktober 2014 Ik heb ook aangifte gedaan. Hopelijk helpt dat.... Quote
Frans Geplaatst: 5 oktober 2014 Geplaatst: 5 oktober 2014 Ik doe nooit zaken met hobbyzaden.nl maar bezocht n.a.v. dit topic eens hun website. McAfee onderschept dan een trojan. Even oppassen dus. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
runninggirl Geplaatst: 5 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2014 Ik heb ook aangifte gedaan. Hopelijk helpt dat.... Hopelijk blokkeren ze in ieder geval de rekening, zodat niet nog meer mensen de pineut zijn... Quote
loes Geplaatst: 5 oktober 2014 Geplaatst: 5 oktober 2014 Ik doe nooit zaken met hobbyzaden.nl maar bezocht n.a.v. dit topic eens hun website. McAfee onderschept dan een trojan. Even oppassen dus. dat is volgens mij al een hele oude melding, daar is hier een jaar geleden al eens eerder melding van gemaakt. had toen te maken met een foutje in het script ipv een trojan.McAfee loopt wel vaker achter met sites van de zwarte lijst halen. panda pikt iig niets vreemds op. Quote
RobO Geplaatst: 5 oktober 2014 Geplaatst: 5 oktober 2014 (aangepast) Ik heb ook aangifte gedaan. Hopelijk helpt dat.... mmm, vreemd, de politiesite meldt dat er geen meldingen zijn 5 oktober 2014 aangepast door Gast Quote
runninggirl Geplaatst: 5 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2014 Misschien duurt het eventjes voordat het verwerkt is (weekend)?Ik heb wel echt aangifte gedaan namelijk. Quote
speets Geplaatst: 7 oktober 2014 Geplaatst: 7 oktober 2014 McAfee onderschept dan een trojan. Even oppassen dus. dat is volgens mij al een hele oude melding, daar is hier een jaar geleden al eens eerder melding van gemaakt. had toen te maken met een foutje in het script ipv een trojan.McAfee loopt wel vaker achter met sites van de zwarte lijst halen. panda pikt iig niets vreemds op. ESET waarschuwt ook, al maanden: Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
loes Geplaatst: 7 oktober 2014 Geplaatst: 7 oktober 2014 hier staat de uitleg van het probleem (foutje in het script wat wordt aangezien voor een trojan)zaden-bestellen-bij-hobbyzaden-t11588-40.html#p185290 degene die bij hobbyzaden een foutmelding krijgen krijgen dat mogelijk bij deze pagina ook omdat het stukje script hier ook staat ter uitleg. Quote
Jane Doe Geplaatst: 7 oktober 2014 Geplaatst: 7 oktober 2014 Leuk al die virus meldingen en uitleg, maar dat heeft niiets te maken met dat de klanten hun waren niet krijgen? Als daar geen verklaring voor komt (is), is het toch gewoon oplichting? Of goederen leveren of geld terug, hoe dan ook oplossen. Quote
Bit Geplaatst: 7 oktober 2014 Geplaatst: 7 oktober 2014 Beste JaneDoe. Wat helpt het om dat bij herhaling te blijven roepen ? Niets toch ?Voorgaande posts zijn verslaggeving van lopend proces om wél tot een oplossing te komen lijkt mij ? En daar gaat dit topic over. Quote
Jane Doe Geplaatst: 7 oktober 2014 Geplaatst: 7 oktober 2014 Daarom juist mijn reactie, wat zijn die virusmeldingen van toepassing? Is dat niet off topic? Quote
loes Geplaatst: 7 oktober 2014 Geplaatst: 7 oktober 2014 Het topic heet "hobbyzaden.nl klachten". een mogelijk virusgevaar is toch ook een klacht? het lijkt me wel fijn om te weten of je wel of geen gevaar loopt bij het aanklikken van de website. ander voordeel is dat dit topic door het posten weer omhoog wordt geschopt zodat iedereen bekend wordt met de problemen rondom hobbyzaden en vooral geen bestellingen meer plaatst. ook via google plopt dit topic al mooi omhoog dus ook mensen buiten het moestuinforum worden hopelijk gewaarschuwd. Quote
Jane Doe Geplaatst: 7 oktober 2014 Geplaatst: 7 oktober 2014 Omhoog schoppen is goed, dacht dat het over klachten van het niet nakomen van de bestelling ging die ook al voldaan zijn. Mijn fout, heb ik dat verkeerd vergeten, als het over algemeen klachten ging. Quote
RobO Geplaatst: 7 oktober 2014 Geplaatst: 7 oktober 2014 ff de politiesite gecheckt: niks nada nopes over hobyyzaden... Quote
runninggirl Geplaatst: 8 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2014 In de mailbevestiging van de aangifte staat het volgende Mails over de voortang/status van uw aangifte zullen niet worden beantwoord. Zodra er informatie is over de aangifte wordt u via de mail door ons geinformeerd. Op andere wijze kunnen wij vanwege personele bezetting geen vragen beantwoorden. Zodra ik bericht heb dan meld ik het ook in dit topic. Maar het heeft dus geen zin om ze te vragen hoe lang dit nog gaat duren... Quote
Lola Geplaatst: 8 oktober 2014 Geplaatst: 8 oktober 2014 Misschien kunnen de gedupeerden zich aanmelden bij opgeletopinternet.nl Zij proberen ook te bemiddelen en nemen contact op met de webshop. Het wordt in ieder geval door veel mensen bekeken voordat ze iets kopen bij een webshop, dat scheelt waarschijnlijk nog meer gedupeerden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.