Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen


Stampy

Aanbevolen berichten

Ik ben Peter en probeer te moestuinieren op het balkon.

Een paar jaar geleden had ik een flink stuk grond als moestuin, ruim 250 vierkante meter en genoot daarvan, naast mijn baan was het veel werk.

Door omstandigheden gedwongen moest ik die tuin vaarwel zeggen. Inmiddels ben ik verhuisd naar de Randstad en bewoon ik een prachtig appartement met een zeer ruim balkon. Hier probeer ik mijn moestuinhobby

voort te zetten.

Naast deze hobby ben ik een orchideeënverzamelaar en een liefhebber van bomen die ik graag mag fotograferen.

Over een klein jaar stop ik met werken en dan is er nog meer tijd om mijn liefhebberijen uit te bouwen.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peter,

 

Welkom en inderdaad wat zal je het missen, kan je niet in je nieuwe omgeving weer een tin zoeken vooral als je over een jaar stopt met werken dan kan je weer heerlijk moestuinieren,

 

 

Groetjes Betty

Succes gaat van mislukking naar mislukking, zonder verlies van enthousiasme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie welkom!

Binnenkort zal ik vertellen wat ik in mijn bakken heb staan en nog van plan ben. Ik mis dat grote stuk grond niet, ik had er eigenlijk geen tijd voor en mijn voorganger op die tuin had jarenlang het onkruid z'n gang laten gaan, dus je begrijpt, het was vechten tegen de bierkaai. Het is voor mij ook een uitdaging om met een minimum aan ruimte toch wat variatie te krijgen.

Binnenkort zal ik wat foto's maken, eerst probeer ik een foto'tje bij mijn naam te krijgen, ondanks de handleiding is me dat nog niet gelukt. Maar dat komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohh, ja dan zit je totaal op de verkeerde plek denk ik!

 

Probeer dit is:

-> Druk boven op deze pagina, op de button: Gebruikerspaneel (Rechtsboven)

Gebruikerspaneel • Toon je eigen berichten • Help • Leden • Uitloggen

 

-> Nu kom je op een pagina waar je links meerdere kopjes zit in het menu:

Gebruikerspaneel

Overzicht

Hoofdpagina

Abonnementenbeheer

Profiel

Foruminstellingen

Privéberichten

-> Bovenstaand menu zie je op de pagina van het gebruikerspaneel, druk daar op profiel

-> Nu klapt er een menu'tje uit:

Profiel

Wijzig profiel

Wijzig onderschrift

Wijzig avatar

Wijzig registratiedetails

-> Druk daar op Wijzig avatar

 

En daar kan je je afbeelding die op je computer staat uploaden.

 

 

Lukt het nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...