Geplaatst: 28 december 201410 j Hallo allemaal. Dit is mijn eerste moestuin. Afgelopen augustus verhuisden we van de stad naar het platteland. Van 0 naar 4600 m2 grond. Mijn man & ik kochten het huis vanwege de tuin en de ligging. Het huis is ondertussen verbouwd, dus nu kan het echte werk beginnen. Ik moet ALLES nog leren en begin daarom met een bescheiden moestuintje van 7.20 bij 1.20. Het plan is om dit in 6 vakken te verdelen en wisselteelt toe te passen. 28 december 201410 j aangepast door Gast
Geplaatst: 28 december 201410 j Gefeliciteerd met jullie verhuizing, veel plezier in jullie nieuwe thuis en tuin.
Geplaatst: 28 december 201410 j Welkom en vast een mooie oogst. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 28 december 201410 j Welkom Gwendolen! Ruim voldoende uitbreidings mogelijkheden Let er ook een beetje op dat het stukje grond ook geregeld in de zo'n staat. Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Geplaatst: 29 december 201410 j Auteur Bedankt voor het warme welkom allemaal. @petersmit Bedankt voor de tip. Het strookje is gelegen op het zuid-westen en krijgt behoorlijk wat zon. (Mijn droogmolen staat iets verderop ) Gisteren zijn we bezig geweest om de braam een kopje kleiner te maken. De strijd tegen de wilde braam is nog niet gestreden We zijn nog niet klaar 2 juni 20196 j aangepast door Gast
Geplaatst: 29 december 201410 j Wouw...wat een klus om die braam aan te pakken...ik hoop dat het een doornloze braam is?Is het trouwens goed gelukt?
Geplaatst: 30 december 201410 j Auteur Helaas met doorns. En we moeten er nog een keer tegenaan. (De aanhouder wint)
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.