Dohave Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Ik heb me ingeschreven voor een moestuin, maar ben nog niet aan de beurt. Ik ben me ernstig aan het inlezen, maar snap ook wel dat gewoon doen de juiste weg is.Leuk jullie te ontmoeten en ik hoop hier veel te leren! Quote
Stan Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Welkom en er is hier genoeg te lezen. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
petersmit Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Hallo Dohave, Van harte welkom! Je hoeft natuurlijk niet te wachten totdat je een moestuin heb, je kan ook alvast oefenen in potten natuurlijk. Succes in ieder geval! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Dohave Geplaatst: 28 december 2014 Auteur Geplaatst: 28 december 2014 Ja, ben mezelf al mega aan het inlezen, kan niet wachten! Dank voor jullie lieve reactie Quote
thea Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Welkom Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Yabba Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 Welkom Quote Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel.
druivelaar15 Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 Welkom! Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit
Dohave Geplaatst: 6 maart 2015 Auteur Geplaatst: 6 maart 2015 Hoi allen, even een update. Net thuis vanuit het werk werd ik gebeld door Jan van de EAV Apeldoorn: ik heb een volkstuintje voor je 105 m2. Is het iets voor jou?Joepie! Natuurlijk is het iets voor mij! Meteen gaan kijken: langwerpig stukje grond, 360 graden zon. Mooie koude kas, grote waterton, gereedschapskast, compostbak, tegels.... Voormalige bezitters hebben het tegen een mooie prijs aan mij verkocht. Wat bessenstruiken en de artisjok laten ze staan.Ik weet niet of de foto's goed komen, staan op hun kant zie ik - genomen met de Telefoon wellicht daardoor, maar: foto 1 isvoorstukje vanaf het tuinhek, foto 2 de kas, en er zit nog een aardig stukje achter de kas. Genoeg voor deze vrouw. Oww, en morgen begint de eerste les van de moestuincursus... Hoe alles op zijn plaats kan vallen.... Quote
Jane Doe Geplaatst: 7 maart 2015 Geplaatst: 7 maart 2015 Gefeliciteerd, mooie tuin met kas super. Veel moestuinplezier, weet je al wat je gaat zaaien en planten? Quote
Dohave Geplaatst: 7 maart 2015 Auteur Geplaatst: 7 maart 2015 Er staat al een aalbers, kruisbes en witte of zwarte bes. Van de kinderen heb ik gisteren 4 soorten framboos gekregen en 12 aardbeiplantjes. De witte druif uit mijn eigen tuin krijgt een plaatsje in de kas. De waterbak zit in een metalenkooi, die ga ik denk ik volhangen met kruidenpotjes. Sla, spinazie, tomaten, spruiten, sperziebonen, aubergines, pompoenen en ik vraag me af of watermeloen zal lukken. Oja, wat aardappeltjes natuurlijk.Lathyrus, zonnebloemen, stokrozen, asters... En ik heb nog veel meer zakjes zaad liggen, sommigen zijn echt dik over de datum. Die ga ik gewoon uitproberen! Zin in! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 10 maart 2015 Geplaatst: 10 maart 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.