jojet Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Hallo iedereen.Nu de kerstdagen voorbij zijn en de jaarwisseling op de stoep staat ben ik druk met het in elkaar schroeven van mijn moestuin Op mijn balkonnetje van ongeveer 2x1.5 meter komt een grote bak waarin ik voor de gezelligheid wat groentes wil laten groeien.Zijn bloemen leuk om naar te kijken, maar toch is dat net niet compleet. De hele cyclus van een stokboon van ontkiemen tot zaadvorming wat uiteindelijk op mijn bord eindigd is veel spannender.Ondanks de beperkte ruimte denk ik er wel veel plezier van te kunnen hebben.Hoop naast gezelligheid hier ook ideeën op te doen. Alvast een fijne jaarwisseling!!Jan Quote Doe wat je zegt, dan lieg je niet
thea Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 Welkom Jan Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
druivelaar15 Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 Welkom!! En veel succes met je moestuin! Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit
jojet Geplaatst: 29 december 2014 Auteur Geplaatst: 29 december 2014 Dank allemaal !!Vind het helemaal leuk om er nu al mee bezig te zijn Ondertussen bedenkend hoe ik wat bakken aan de balkonhekken kan maken.De sport is hierbij om zo min mogelijk kosten te maken.Mijn groententuin/-bak wordt van pallet hout (foto volgt als hij klaar is). Haha... waren het wel nieuwe pallets, had de verkeerde verzaagd. *gelukkig niet ontslagen* Quote Doe wat je zegt, dan lieg je niet
zaaizee Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 ja HaHa top en ik ben erg benieuwd naar je bakken Quote
gwendolen Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 Hoi Jan Zaag ze en alvast een fijne jaarwisseling. Quote
Stan Geplaatst: 29 december 2014 Geplaatst: 29 december 2014 Welkom en die foto's ? daar kijken we naar-uit(we zijn gek op foto's). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Geplaatst: 31 december 2014 Geplaatst: 31 december 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geertlaurent Geplaatst: 2 januari 2015 Geplaatst: 2 januari 2015 Pallethout gaat lekker lang mee Hier gebruik ik dat als deurtje van het kippenhok. Veel plezier op het balkon en laat nog wat ruimte over voor een stoel Quote
jojet Geplaatst: 8 februari 2015 Auteur Geplaatst: 8 februari 2015 Het is niet alleen pallethout, maar zijn ook restanten van schroten (ondertussen behandeld met lijnzaadolie).Bakkie is klaar. Ruimte voor een stoel is er nooit geweest (te klein)Nog even wachten, bakkie naar buiten, grond erin....kan niet wachten op de lente Zaadjes vandaag besteld. Quote Doe wat je zegt, dan lieg je niet
Jane Doe Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Mooi geworden, veel groenplezier. Quote
geertlaurent Geplaatst: 8 februari 2015 Geplaatst: 8 februari 2015 Mooie bak beetje hoog maar dat is dan wel weer een makkelijke werkhoogte. Prima geknutseld Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.