Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Bij de Action kweekkasjes voor 2,99 ik had er twee meegenomen en ingeklaard gezet bij de kassa scanden ze er maar een dus jullie kunnen het wellicht ook proberen

En toen heb jij ze toch netjes erop gewezen dat je er twee had, anders is het toch gewoon diefstal?

Geplaatst:
Bij de Action kweekkasjes voor 2,99 ik had er twee meegenomen en ingeklaard gezet bij de kassa scanden ze er maar een dus jullie kunnen het wellicht ook proberen

En toen heb jij ze toch netjes erop gewezen dat je er twee had, anders is het toch gewoon diefstal?

Behoorlijk kansloos Jory..

Folietunne 200*300*190 cm €99.95 bij Hornbach. Ook tomatenkasje en koude bakken hebben ze.

http://www.hornbach.nl/cms/nl/nl/folders/folder.html?data=data&type=wh&language=nl&regioncat=WH_0215_NL&onlinekatpage=1&regionver=NL&valid=28.02.2015

Bzzzz...

Geplaatst:

Nou als ik meer spullen heb gehaald en al thuis ben en op het bonnetje zie dat er 1x staat ga ik daar niet speciaal voor terug nee en het was een grapje he

Groen

Geplaatst:

Ik heb die aanbieding ook aangeklikt en ze belden me na voor de verzendkosten. Die waren 15 euro dus uiteindelijk toch niet zo heel goedkoop meer...

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Had die aanbieding neergezet van die tomaten spiralen 10 voor 12 euro.... Dacht is vast te mooi om waard te zijn en.... Dat was deels ook zo!!!! Woon zelf in Alkmaar en voor opsturen kwam er nog even 15 euro verzend kosten bij

Je kon je ook ophalen in de buurt van Zwolle dan was het gratis..... Leuk geprobeerd maar zal voortaan eerst iets beter uitzoeken voor ik mensen blij maak met een dooie mus

Geplaatst: (aangepast)

daar heb je toch wel voor bedankt? hadden ze de verzendkosten er maar bij moeten zetten.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Vorig jaar had ik die folie kas van lidl gekocht en las toen veel negatieve verhalen dus zonder uitgepakt te hebben teruggebracht. Nu is ie er weer en twijfel ik weer...

Als ik m koop, komt ie in een hoekje te staan dus niet vrij. Wil m tegen de schuur en daarnaast zit de schutting.

Maar lees nog verschillende verhalen. Bij de ene gaat ie paar jaar mee bij de ander waait ie zo kapot.

Geplaatst:

Haha soms wel lastig ja.

Zie nu pas dat die aanbieding van tunnel en kas enzo eerst vanaf maandag stond, in andere folder, en nu vanaf donderdag?

Deze screen shot had ik van de week gemaakt. Bovenaan staat maandag?

Screenshot2015-02-16-22-09-5677751424600413.png

Geplaatst:

Ik denk dat dat een foutje was. 24 februari is dinsdag. Was vast de folder van vorig jaar ofzo. Denk dat de folder van nu de goede is

Geplaatst:

ik heb een keer de beschermtunnel van de Lidl gekocht. die bogen waren binnen de kortste keren kapot. Braken gewoon door. Waardeloos. Ik weet niet of de foliekas van eenzelfde kwaliteit is?

Geplaatst:

Mijn tuinbuur had afgelopen jaar zo'n kasje van de Lidl. Ze heeft hem in mei ofzoiets opgezet en in oktober was het hele ding aan flarden gescheurd. Overduidelijk niet geschikt voor het 'open veld', misschien beter in een wat meer beschutte achtertuin?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...