Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuinforumdag 2 mei 2015 wie brengt wat mee?


angela

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

@Jorieke, vertel het me eens meisken, wat kan nen onnozelaar voor u meebrengen van uit het verre België, rond Eeklo.

Een baksken bier breng ik zowiezo mee, voor d'ambiance der in te brengen hé.

En mijn Bazin die maakt wel een paar quiches maar die werden vorig jaar gelijk opgegeten, die gasten zijn daar allemaal uitgehongerd zo te zien.

Aan de chauffeurs wil ik wel de raad geven om niet méér dan drie kasteelkes te drinken anders kunnen ze niet meer rijden, enfin, ikke toch niet.

Dat ik niemand een lift aanbied komt enkel en alleen omdat wij steeds een nachtje blijven uitslapen.

Nu zou ik in het terugrijden eens de Delta willen bezoeken, heb er jaren op rond gezeild vanuit Wemeldinge en Dinteloord. Kom ik misschien wel bij iemand in de buurt??????

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Willy Jorieke ziet deze topic niet is meestal een verrassing voor haar.

Ze vraagt dingen die ze zelf niet kan maken, hagelslag, pindakaas, toiletpapier, zout, suiker, konijnenvlees, grit voor de kippen enz.

Dus als je iets voor haar mee wil brengen mag je zelf weten wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb nog niets aangeboden en wacht daar ook nog even mee. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het uberhaubt ga redden. Ik zit in een mindere periode en kan op dit moment niet veel.

Ik besluit op de dag zelf pas of ik moet gaan afzeggen, ik hoop het niet. maar ik beloof daarom even niets om mee te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan er iemand/meerdere mensen die er al in de ochtend is/zijn plastic bestek, bekertjes, bordjes enz. mee brengen??

 

Is het niet een idee dat een ieder zijn eigen bord, mok en bestek meeneemt? Scheelt (ook) een hele hoop afval/plastic

 

Als het lukt, neem ik naast de geitenmelk ook wat gedroogde geitenvleesworstjes mee om te proeven. En een pot pindakaas voor Jorieke en joep.

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

 

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hebben we het vorig jaar al over gehad en er staat een krat met mokken. Iedereen had wat meegebracht.

De plastic bekers zijn reserve/ verschoning

Het idee van de borden hebben we vorig jaar afgewezen, maar ik weet zo niet meer waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...