Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben bang dat we nu een probleem hebben met Envelop B. Als ik de Track&trace code invoer staat er dat het pakket is afgeleverd, maar ik heb niets gekregen. Het is een brievenbuspakket dus ze hoeven ook niet aan te bellen of het bij de buren te brengen (normaal gesproken zit er dan trouwens een kaartje in de bus). Adres was ook goed, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Hopelijk brengen ze het alsnog morgen, maar ben nu toch ongerust

Geplaatst:

Ohjee Jenneke das niet zo mooi. Klopt het huisnummer wel in de adressering?

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Hoei! Nou ben ik wel benieuwd naar die dikke Avlop! Ik heb overigens geen adres van Samantha, wel van Suus Als ik de envelop heb zal ik wel pb-en.

Geplaatst:

Klopt liekie, samanthaP is later ingevoegd maar als je even een Reminder pbt is dat wel fijn!

Onze PC is trouwens zojuist overleden dus ik doe alles via mijn mobiel, en de adressenlijst openen en info kopiëren is hogere wiskunde dat levert wat vertraging op: excuses daarvoor

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Hopelijk vandaag dan. Ik zag dat het pakketje gisteren achter in de middag, kwart over vier, nog met de chauffeur onderweg was.

Geen idee hoe laat de post bij jullie komt. Maar hier is die meestal wat vroeger. Dus misschien dat de chauffeur het vergeten was. En gecheat heeft door hem op afgeleverd te zetten. En morgen dan nog komt?

Of het pastte niet door de brievenbus, ik moest envelop B even uitschudden en platdrukken bij de primera, want het wilde de eerste keer niet door het sjabloontje heen. Maar dat is wel een heel strak sjabloontje, en de meeste brievenbussen zijn een tikkeltje dikker.

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"

Colonel Kurtz

Geplaatst:

Wij hebben gisteren de envelop ontvangen, en meteen meegenomen naar brabant(familie en vriendenbezoek). Onze vriendin heeft ook wel ruilmateriaal, ff kijken vanavond. Wij brengen de envelop tijdens het werk na het weekend wel even langs in Bovenkarspel.

Kom nog terug op de delphinium balto.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Nou, de zadenenvelop is toch nog afgeleverd vandaag door de gewone postbode. Klopt natuurlijk niet want die heeft geen scanner. Normaal gesproken komt het met de pakketdienst en scannen ze het op het moment dat ze het afleveren. Maar die chauffeur zal z'n route niet gehaald hebben en het daarom maar vast op afgeleverd gezet.

Niet in de haak natuurlijk, maar goed de envelop is binnen en hij zit lekker vol dus ik ga me niet vervelen morgen

Heb vast effe gespiekt en al weer een paar hele leuke dingen gezien

Geplaatst:

Vandaag fijn gezwaaid naar Ylona (je had wel even een kop koffie mogen scoren hoor ) die vlop A door de brievenbus schoof en het is inderdaad niet gelogen, hij zit propvol!! En nog fijn wat variatie ook! Superleuke middag gehad met uitzoeken, nu nog wat zakjes vullen met meer variatie om eraan toe te voegen en dan mag hij naar Samantha. Waarschijnlijk gaat hij woensdag op de post.

Geplaatst:

De vlop is onderweg naar Samantha. Ik zal morgen nog even de tracktrace sturen (lig al in bed nu ) Fijne collectie zit er in en ook nog wat kunnen aanvullen

Geplaatst:

jeeeej, de postbode is geweest! Een mooie nieuwe envelop en zo te voelen goed gevuld. Ik ga morgen de envelop doorspitten dan kan ie zaterdag op weg naar de volgende!

Geplaatst:

Ben er op de een of andere manier afgevallen, waarschijnlijk omdat ik onvoldoende hier op het forum ben geweest. Maar ik zou wel graag weer meedoen, snap als ik voor deze keer te laat ben maar dan misschien voor de volgende keer?

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Tanja, dat klopt. We zijn deze ronde erg voorzichtig geweest met het invoegen van mensen die weinig actief zijn, om vertraging te voorkomen. Dat heeft tot nog toe goed gewerkt, dus dat zullen we ook blijven doen.

Meedoen aan de volgende ronde is geen probleem, ik zet je op de lijst. Hou je inbox vrij en in de gaten, want zeer binnenkort gaan we weer van start.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst: (aangepast)

Zo het puzzelen is gelukt, al zeggen we het zelf

Als de enveloppen A & C op hun laatste adres zijn starten we ronde 2 op, dat verwachten we per begin april te doen.

En dan de lijsten en routes zoals we die nu voor ogen hebben:

Envelop C Noord/ Zuid

1. Jeanine1967

2. JDtje

3. Gwendolen

4. borahuho

5. Running girl

--- postbreuk ---

6. Bloemenkoningin

7. ylona

8. Liekie

9. Samantha P

--- postbreuk ---

10. SuusP / Almond

Envelop A midden

1. Tympie

2. Nasuada

3. Berijl

4. balkontuinder

5. Mheikamp

6. Enjoy!

7. deduk

8. Tanja65

9. sugarlevi

Envelop B Holland

1. Simke

2. Marijke

3. japie101

4. Jenneke

5. Karins70

--- postbreuk ---

6. Balto

7. Bosbrandje

--- postbreuk ---

8. Groentjuh

9. Monika

aangepast door Gast

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...