Monika Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Envelop C is binnen Ik hoor wel naar wie ik em moet sturen / brengen Vanavond maar even goed ervoor zitten en lekker uitpluizen en nieuwe zaadjes toevoegen. Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 24 maart 2015 Auteur Geplaatst: 24 maart 2015 Mooi zo Monika, je krijgt ergens deze week of komend weekend een pb van ons! Tympie en Japie101, jullie zijn erbij gevoegd (ook even de betreffende post geupdate). Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
japie101 Geplaatst: 25 maart 2015 Geplaatst: 25 maart 2015 Top, bedankt! Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
Liekie Geplaatst: 26 maart 2015 Geplaatst: 26 maart 2015 Haai Suus en Almond, ik wil me afmelden voor de volgende ronde. De planning voor de tuin zit vol en ik mag (nu al) niet meer soorten erin zetten van de vent des huizes Aan het eind van het seizoen wanneer de balans opgemaakt wordt wil ik vast wel weer meedoen. Laat het wel weten tegen die tijd. Quote
Tympie Geplaatst: 26 maart 2015 Geplaatst: 26 maart 2015 Vol verwachting luur ik naar de brievenbus Quote We hebben er zin in
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 2 april 2015 Auteur Geplaatst: 2 april 2015 Liekie, staat genoteerd wel heel flauw van je man haha Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 2 april 2015 Auteur Geplaatst: 2 april 2015 De beginpost is aangepast en ronde 2 zal na pasen van start gaan.Houd je pb box vrij en in de gaten voor het adres waar je de vlop naar kunt doorsturen want wij zullen tussen nu en dit weekend alle pb's gaan versturen . Monika en Jenneke (en suus ), Laten jullie even weten wanneer ze vloppen op reis gaan? we mikken nu op dinsdag 7 april maar krijgen daar graag bevestiging van . Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 2 april 2015 Auteur Geplaatst: 2 april 2015 Bij deze zijn de aanmeldingen voor ronde 2 van 2015 gesloten. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
simke Geplaatst: 2 april 2015 Geplaatst: 2 april 2015 Jennke mag de envlop ook in west Maas af geven. Mijn vriendin woond daar en gaat elke dag naar denhaag. Scheeld dat Porto??? Quote
Jenneke Geplaatst: 2 april 2015 Geplaatst: 2 april 2015 Simke, dat is prima, Westmaas is vlakbij. Als je vriendin het ook goed vindt stuur me dan maar een PB met haar adres. Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 3 april 2015 Auteur Geplaatst: 3 april 2015 ha! mooi opgelost dames!! De lijst voor regio B Holland pas ik zo nog even aan, karins70 heeft zich nog afgemeld. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Tuin1991 Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Ik doe graag weer mee. groet, tuin1991 Quote Altijd bereid om te leren
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 6 april 2015 Auteur Geplaatst: 6 april 2015 Als het goed is, heeft nu iedereen voor ronde 2 bericht gehad naar wie de envelop door mag reizen. Sta je wel op de lijst, maar vind je geen PB in je Postvak In, geef dan even een seintje. Tympie, je envelop gaat vanaf morgen (di. 7 april) op reis. Uiteraard wens ik hem/haar een voorspoedige vaart Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Enjoy! Geplaatst: 6 april 2015 Geplaatst: 6 april 2015 Op zich zitten tuin en kas al aardig vol gepland. Kan het niet nalaten om toch weer mee te doen. Bericht zat trouwens in m'n inbox! Quote
balkontuinder Geplaatst: 7 april 2015 Geplaatst: 7 april 2015 Hier hetzelfde! Volgende ronde maar niet meer meedoen, ik heb nu al te weinig ruimte geloof ik. Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Geplaatst: 9 april 2015 Zijn alle enveloppen al onderweg? of eventueel aangekomen bij het begin adres? Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Jenneke Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Zadenenvelop B is vanavond afgeleverd bij de vriendin van Simke in Westmaas. (Gisteren ook al een poging gedaan, maar Simke had zich vergist met het huisnummer). Quote
Jeanine1967 Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Envelop C is aangekomen Mens wat zit er veel in!!!! Maandag gaat hij weer door naar de volgende! Groetjes Jeanine Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 11 april 2015 Auteur Geplaatst: 11 april 2015 beginpost is bijgewerkt.Suus, wanneer heb je vlop gepost en kun je checken wanneer deze is afgeleverd? Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Tuin514 Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 Hai, mag ik ook meedoen met de zadenenvelop? Ik ben er een tijd uitgeweest, maar heb vandaag nog wat zaadjes gekocht, en door de zadenenvelop komt er wat meer verschillende groentes en kruiden in m'n moestuinbak Groeten,Linda Quote Groeten,Linda
Melissa1611 Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 Wat leuk, kan ik hier ook aan mee doen? ( lelystad) liefs Quote
Nasuada Geplaatst: 11 april 2015 Geplaatst: 11 april 2015 Zou de envelop al aangekomen zijn bij tympi?Ik ben heel nieuwsgierig want daarna ben ik aan de beurt, goede timing, de meeste zaadjes kunnen zo de grond in waarschijnlijk:-) Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Geplaatst: 13 april 2015 Tuin1991, Tuin514 en Melissa1611 aanmelden gaat als volgt: ● Wanneer en hoe kan ik me aan- of afmelden?Dat kan op elk moment, als reactie op dit topic of in PB naar ons (Zadenenvelop HQ). Hoe eerder hoe beter, dat geeft meer mogelijkheid om de routes zo optimaal mogelijk te plannen. Geef daarom ook aan in welke plaatsen je de envelop evt. kunt ophalen of afgeven. Jullie komen dan op de lijst voor ronde 3 daar de huidige route al is gestart. Nasuada, geen idee, ik heb Suus even geappt om te vragen of ze even kan checken wanneer hij is afgeleverd. En ik zal Tympie ook even een pb sturen Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.