Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Envelop C is binnen Ik hoor wel naar wie ik em moet sturen / brengen

Vanavond maar even goed ervoor zitten en lekker uitpluizen en nieuwe zaadjes toevoegen.

Geplaatst:

Haai Suus en Almond, ik wil me afmelden voor de volgende ronde. De planning voor de tuin zit vol en ik mag (nu al) niet meer soorten erin zetten van de vent des huizes Aan het eind van het seizoen wanneer de balans opgemaakt wordt wil ik vast wel weer meedoen. Laat het wel weten tegen die tijd.

Geplaatst:

De beginpost is aangepast en ronde 2 zal na pasen van start gaan.

Houd je pb box vrij en in de gaten voor het adres waar je de vlop naar kunt doorsturen want wij zullen tussen nu en dit weekend alle pb's gaan versturen .

Monika en Jenneke (en suus ), Laten jullie even weten wanneer ze vloppen op reis gaan? we mikken nu op dinsdag 7 april maar krijgen daar graag bevestiging van .

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Als het goed is, heeft nu iedereen voor ronde 2 bericht gehad naar wie de envelop door mag reizen. Sta je wel op de lijst, maar vind je geen PB in je Postvak In, geef dan even een seintje.

Tympie, je envelop gaat vanaf morgen (di. 7 april) op reis. Uiteraard wens ik hem/haar een voorspoedige vaart

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Zadenenvelop B is vanavond afgeleverd bij de vriendin van Simke in Westmaas. (Gisteren ook al een poging gedaan, maar Simke had zich vergist met het huisnummer).

Geplaatst:

Hai, mag ik ook meedoen met de zadenenvelop? Ik ben er een tijd uitgeweest, maar heb vandaag nog wat zaadjes gekocht, en door de zadenenvelop komt er wat meer verschillende groentes en kruiden in m'n moestuinbak

Groeten,

Linda

Groeten,

Linda

Geplaatst:

Tuin1991, Tuin514 en Melissa1611 aanmelden gaat als volgt:

● Wanneer en hoe kan ik me aan- of afmelden?

Dat kan op elk moment, als reactie op dit topic of in PB naar ons (Zadenenvelop HQ). Hoe eerder hoe beter, dat geeft meer mogelijkheid om de routes zo optimaal mogelijk te plannen. Geef daarom ook aan in welke plaatsen je de envelop evt. kunt ophalen of afgeven.

Jullie komen dan op de lijst voor ronde 3 daar de huidige route al is gestart.

Nasuada, geen idee, ik heb Suus even geappt om te vragen of ze even kan checken wanneer hij is afgeleverd. En ik zal Tympie ook even een pb sturen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...