Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

"Groentje"


jorybroeks

Aanbevolen berichten

hallo tuinders

 

Ik wil mij bij deze voorstellen , ik ben jory en ben 14jaar en heb een passie met alles wat te maken heeft met natuur dus ook met zelf groenten verbouwen.ik ben dus wel nog een "groentje maar ik hoop hier meer te leren. Ik kijk al een tijdje rond op dit forum en dacht laat ik me maar aanmelden dus bij deze heb ik dat gedaan

 

Groetjes

Jory

Groen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was een heel goed idee van jou. Hier vind je alles wat je maar kunt bedenken over 'groen'... Hartelijk welkom!

 

We zijn benieuwd naar jou tuin... Maak een seizoen aan en we kunnen meegenieten..

 

Gr Anton

In een groen, groen, knollen, knollenland...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier! Ik was 13 toen ik mijn eerste moestuin had (nu 39), dus jong geleerd is "oud" gedaan.

 

Ik zie dat je in Venlo woont, dus zo gek is het niet dat je door moestuinieren gegrepen wordt

(ik heb bij Veiling ZON in Grubbenvorst op de kwaliteitsafdeling gewerkt, vandaar dat ik jouw regio op agrarisch gebied wel een beetje ken)

 

Heel veel plezier met je moestuin! Ik raad je aan om ook groente te telen die je snel kunt oogsten (radijsjes als je die lust, keeltjes (raapsteeltjes), peultjes, boontjes, sla) anders moet je zo lang wachten op het eerste resultaat

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips. en inderdaad in Venlo is veel voedsel verbouwing ik woon bijvoorbeeld op 200 meter van een tomaten kweker. Ik loop zelf stage bij een tuincentrum dus daar doe ik ook wel de nodige ervaring op . Voel me al meteen welkom

 

Groetjes jory

Groen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik stuur ze je wel toe de zaden laat de postzegels maar zitten joh zie dat je nog jong bent mijn oudste zoon is net zo oud als jou ook dol op de natuur ik stuur je wel toe moet je me wel even je adres pm doen oke had je de lijst al toe gestuurd kun je even kijken wat je wilt groetjes linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...