Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Wanneer koop jij je zaden?

Wanneer koop jij je zaden voor het komende seizoen? 20 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer koop jij je zaden voor het komende seizoen?

• oktober
      5%
      1
    • november
      5%
      1
    • december
      25%
      5
    • januari
      55%
      11
    • februari
      5%
      1
    • maart
      5%
      1
    • april
      0%
      0

Log in of registreer om te stemmen op deze poll.

Featured Replies

Geplaatst:

Nog even en dan staat het voorjaar weer voor de deur, wat betekent dat de periode van het uitdenken en plannen alweer begonnen is. Wanneer kopen jullie altijd de definitieve zaden voor komend seizoen? Ben nieuwsgierig

En dat er later wellicht nog zaden bij bijv. een Lidl gekocht worden kan ik me voorstellen, maar ben vooral nieuwsgierig wanneer jullie echt de 'kern' van jullie zaaiplannen kopen zegmaar Bij mij is het meestal in januari.

Geplaatst:

Oei, ik kan de poll niet invullen. Want ik koop mijn zaden niet ineens en op een adres. Deze keer heb ik bij Van der Wal wat zaden mee-besteld, met wat andere tuinspullen, die ik zeker nodig heb. Dat was in november. Maar dat waren maar 5 of 6 soorten.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Ik koop mijn zaden meestal nog tijdens het seizoen, dus als ik in jul/aug naar de winkel ga dan neem ik meteen al heel veel voor het volgende jaar mee. Deze optie stond er niet bij, dus ik heb oktober ingevuld, omdat ik dan meestal mijn tomaten en peperzaden bestel.

Geplaatst:

Zaden zijn vandaag binnengekomen, Ik bestel altijd bij van der Wal, via de vereniging pak je dan 20 procent korting!

Geplaatst:

nadat de blije zadendoos langs is geweest.

dan weet ik of ik nog plek over heb

Geplaatst:

Kan die poll niet invullen. Koop de zaden vanaf januari t/m december. Als ik iets leuk en/of goedkoop zie - dan zou dit kopen. Alleen, goed kijken op THT datum....

Geplaatst:

Via de vereniging in januari gekocht, deze moeten nog geleverd worden. Maar meestal koop ik in maart/april of zelfs in juni nog zaden bij als er iets ontbreekt of als er plaats over is. Maar had beter niks gekocht dit jaar want ik kan een heel veld volzaaien met wat ik nu al heb

Geplaatst:

Lastige poll idd..ik heb januari ingevuld, maar ik koop ook veel zaden in maart..en in augustus op braderieën...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Dit gaat niet werken. Je moet de mogelijkheid geven om meer opties aan te kunnen vinken. In mei en juni koop ik altijd nog heel veel zaden, maar kan deze niet eens invullen. Ik pas!

Geplaatst:

Dus, Dennis, zet alle maanden van het jaar in je Poll en je krijgt een mooier en beter resultaat denk ik.

Geplaatst:

Ja, meer aan te vinken opties graag...

Geplaatst:

ik koos voor: de meeste zaden anders kan ik alle hokjes wel aanvinken

(bijv: kruidenzaden in Franktijk in juli, bonenzaden in Portugal in augustus, citroenbonen in september, pepers in oktober en januari, tuinbonen in januari, tomaatjes in februari, pastinaken en knolselder in maart ivm verserder.... )

Geplaatst:

Het hele jaar door.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Als ik iets tegenkom wat ik interessant vind dan koop ik het. Ik heb geen vaste maand of om iets te bestellen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.