Frans Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Erny Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Ik lig in een deuk !!! Wat erg zeg... Elke van de zes stappen is fout en ik heb geen paprikaplant gezien?... Titel moet eigenlijk zijn: Hoe kweek ik géén paprika's... Dit kán bijna niet serieus zijn.... Maar wát erg als het wel serieus is... Quote
Pieter16 Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Ik vind het anders best een nuttig filmpje...nietwaar?En erny ze zetten op het laatst gewoon een voorgekweekte plant neer niet verder vertellen Echt te erg voor woorden Quote Regenwormen graven gangen, en veel!
Jane Doe Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Wat ze allemaal niet doen om potgrond, gereedschap, zaadgoed en planten te verkopen Quote
RobO Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 jongens...het filmpje heet: "hoe maak ik omzet"...uit de serie: "moet je hebben Mike" Quote
suus76 Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Als nu alle stappen volgt en je hebt 8 weken later geen paprika ( ondenkbaar , ik weet het) , kun je dan de schade gaan verhalen bij Intratuin? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Tjonge... En wij altijd maar moeilijk doen hè? Met warm voorzaaien ergens in de winter. 1 zaadje per potje (in plaats van een stuk of 10 in elk kuiltje in de vollegrond) En dan nog zo lang moeten wachten op vruchten ook?! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Old Rose Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Geweldig...is toch heel eenvoudig zo.Weliswaar krijg je zo nooit paprikas maar de verkoop van deze wondergrond zal wel goed lopen Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
AnneB Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Hahahaha! Ik ga mijn paprika's even streng toespreken dat ze zich behoorlijk aanstellen en dat ik over 8 weken paprika's verwacht! Quote Home is where the harvest is.
Jane Doe Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Wat zijn wij toch alle moeilijk bezig, zo simpel. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Het is wel een mooi nieuw project voor Frans trouwens... Als de mensen van Intratuin het kunnen....? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
aalterse-willy Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Zal ik maar ineens tien ton van die goede intratuingrond bestellen? Moet toch tien cm dik liggen hoor ik want anders hebt ge geen paprikas na acht weken, de meesten van ons gaar daar dus in de fout hé, we kopen niet genoeg tuingrond van intratuin.Jacqueline zal me zien afkomen met al die zakken dure grond, oeieoei, dat beloofd! Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
geertlaurent Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Maar euhm die zaailingen die 'boven kwamen' dat waren toch pompoenen? Toch? Wacht tot Dennis dit filmpje ziet Quote
AnneB Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Waren het geen pompaprika's? Zeer exclusief en alleen van de Intratuin. (papripoenen? pomcourika's?) Quote Home is where the harvest is.
jootje Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Echt belachelijk! Ik heb toevallig zo'n zakje paprika zaden van Intratuin, daar staat op de achterkant: Zaaien: MAART. Oogsten: JULI tot OKTOBER! Tssss.......sukkels! Quote
hansi Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 jongens...het filmpje heet: "hoe maak ik omzet"...uit de serie: "moet je hebben Mike" Intratuin = firma list en bedrog. Quote
jasmin Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Nieuwe aflevering uit de serie: WIE IS DE MOL?? Als dit de kwaliteit is van een extern reclame bureau bij Intratuin, vermoed ik dat ik mijn advies aan Dennis (Klaagtopic) ga herzien. Dan zijn ze met Dennis echt beter af dan met dit soort dummie's ... ha, ha...... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
jasmin Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Dan is het natuurlijk leuk om ook de andere tuinadviezen op te zoeken... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
jasmin Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Hoe kweek je tomaten? Hmmm... ongeveer net zoals paprika: Komkommers ook hoor: Het geheim zit hem in die Moestuingrond.... ha, ha.... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Deborah Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Wat zit er in die grond? Plantendoping? Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
loes Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 whaha. genetisch manipulerend ook nog aangezien paprika planten er opeens heel anders uit zien.de planten zijn uit het courgette filmpje geknipt , dat stukje laten ze bij meerdere filmpjes zien.ook niet best dat de courgette plantjes er nog maar zo klein uit zien terwijl het blad al van de bomen valt. Quote
harm07 Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Ze zaaien ook echt 5 zaden bij elkaar (stel dat er vier niet ontkiemen, dan heb je er nog 1 over). En ook nog: 'Plant de zaadjes 80 cm uit elkaar'. In het filmpje staan de plantjes volgens mij nog geen 30 cm uit elkaar. Quote
Almond Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Hihihi wel uitermate geschikt voor een spelletje "wat klopt er niet aan dit filmpje" Wat een faalpedaal zeg Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
druivelaar15 Geplaatst: 11 februari 2015 Geplaatst: 11 februari 2015 Ze zijn wel zo slim geweest om beoordelingen uit te schakelen. Quote moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.