Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hoi! Even voorstellen.


merquitied

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

 

Ik ben Merquitied en ben 22 jaar. Sinds een paar maand woon ik met een goede vriendin in Enschede, waar we een leuk huis hebben met voor ons doen een redelijk grote tuin.

 

Ik ben een beginner in het groeien van een moestuin. In mijn vorige appartement had ik wel een balkonnetje met wat potten met aardbeien, trostomaten, munt, lavendel en rozemarijn. Ik geniet ontzettend om te zien hoe alles groeit!!

 

DSC107715871429531824.JPG

In onze huidige tuin lagen stenen, deze hebben we eruit gehaald. Achterin hebben we het meeste zon. We hebben verschillende tomaten en paprika plantjes opgekweekt, en hier neergezet. Links in de hoek staat een druif (van mijn ouders), met gelijk daarvoor een stamroos.

Iets verder naar voren aan de linkerkant staan ook nog allemaal potten met trostomaatjes en daarvoor heb ik wat grote stekken van een braam tegen de muur geplant.

 

DSC108033281429531840.JPG

Bij de braam staan wat potten met munt (moet nog uitgroein, net gestekt), lavendel, rozemarijn en een citroenboompje (die haal ik nu elke avond nog naar binnen).

We zijn nog druk bezig met inrichten. Een groot gedeelte wordt ook gewoon gras (zonnen!! ).

Het is allemaal echt nog een zooitje, maar hoop het snel allemaal wat mooier te hebben!

 

Ik weet niet of ik gelijk ook een vraag mag stellen, maar toen we de tegels eruit haalden zaten er allemaal rare wortels onder. Ik dacht hier eerst niks van, maar nu komen er allemaal gekke stokjes op (een soort van denneknopjes). Ik heb daar ook wat foto's van bijgevoegd hieronder. Misschien weet iemand wat het is? En wat ik hieraan kan doen? Als ik doorgraaf zitten ze echt tot diep in de grond en ze hebben dikke wortels. Ik wil niet dat dit tussen mijn gras komt!

DSC107952111429531832.JPG

DSC107862501429531815.JPG

 

Hartelijke groetjes,

 

Merquitied.

Link naar reactie
Delen op andere sites