Geplaatst: 19 mei 201510 j Hallo Moestuinforumluitjes, Op dit moment ben ik naast de zoon van een fruitbomenkweker ook nog gewoon student, maar dat zal niet lang meer duren. Op dit moment ben ik bezig met afstuderen, en moet daarvoor een scriptie maken. Voor mijn scriptie heb ik een enquete gemaakt, waar ik mensen vraag naar hoe ze bepaalde bekende politici vinden overkomen. Ik zou heel graag zien dat zoveel mogelijk mensen het zouden invullen. Iedereen kan hieraan meedoen, en iedereen zijn mening wordt gewaardeerd. Meedoen aan de enquete duurt ongeveer 5 minuten en kan door op de volgende link te kikken:http://bit.ly/thesisauthorprofiling Mochten jullie nog vragen of opmerkingen hebben dan kan het door ze hieronder te zetten als reactie. Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, Frank Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 19 mei 201510 j Ingevuld, succes met je afstuderen! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 19 mei 201510 j Auteur Dankjewel! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 19 mei 201510 j Auteur Dankjewel dennis! Sorry gerrit, dat is nou eenmaal dé manier om je onderzoek te evalueren. Maar je hóeft natuurlijk niet mee te doen Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 19 mei 201510 j Nou, het probleem is dat ik die namen wel ken, maar geen karaktereigenschappen. De optie Geen idee was ook wel handig geweest. Volgens mij was ik een stoorzender in je onderzoek. Je mag me er wel uitvissen, hoor. Ik heb zelfs maar gezegd dat ik bepaalde mensen NIET ken, omdat ik dan weer karakter moest beschrijven (terwijl ik ze gewoon uit de pers ken, van wetsvoorstellen of iets dergelijks, maar niet als mens) http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 19 mei 201510 j Auteur Bedankt iedereen! @jasmin, maakt niet uit dat je er veel niet kent, de meer mensen ik kan vinden om mijn enquete in te vullen hoe beter! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 19 mei 201510 j Vage enquête om eerlijk te zijn. Je onderzoekt dus eigenlijk hoe politici overkomen op basis van de berichtgeving in de media, die altijd gekleurd is, ongeacht het medium. En dat in relatie tot je geslacht, leeftijd, opleiding en interesse in de politiek. En misschien ook nog om te kijken of politici van bepaalde partijen positiever overkomen dan hun collega's van een andere partij? Succes met de studie, hopenlijk zien wij de resultaten van het onderzoek ook.
Geplaatst: 20 mei 201510 j ben ook benieuwd naar de resultatenhad je de politici gemixed of krijgt iedereen dezelfde?
Geplaatst: 20 mei 201510 j Auteur @Flup dit is niet mijn onderzoek, is puur ter evaluatie. Die demografische gegevens zijn er ook alleen om te laten zien dat ik een representatieve sample heb, worden verder niet gebuikt. En bedankt voor het invullen natuurlijk @RobO iedereen krijgt andere, in totaal zijn er 35 politici in deze evaluatiesample. Mijn onderzoek gaat over ongeveer 120 politici. De resultaten zullen zeker online komen. Mocht het goed werken ga ik waarschijnlijk een tooltje online zetten die je een twitternaam geeft, en dat hij je dan de persoonlijkheid van deze twittergebruiker teruggeeft. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 20 mei 201510 j Auteur Bedankt harm! Het probleempje waardoor sommige mensen vanmiddag een lege pagina kregen is inmiddels opgelost. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 20 mei 201510 j Auteur Dankjewel geedee! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 20 mei 201510 j Ingevuld en succes! Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 21 mei 201510 j Auteur Bedankt Deborah Ik kan alle hulp gebruiken. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 23 mei 201510 j Nou ok. Gedaan. Maar ik snapte de doelstelling er achter niet, of ik kan hem niet ontdekken, of hij zit ver weg verstopt en ik ben gewoon te lui die te willen ontdekken. Ik kende de 3 wel. maja. kennen en kennen is ook 2 en waarschijnlijk zijn er wel tig. rare enquete
Geplaatst: 24 mei 201510 j Ik ben er aan begonnen maar kende werkelijk vrijwel niemand, en de mensen die mij wel bekend voorkwamen wist ik niks over te melden. Ik ben er maar mee gestopt want aan mij heb je niks helaas.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.