Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Recept rabarberblad? ;-)


jootje

Aanbevolen berichten

Men neme gelijke delen wit zand en sneldroogbetonspul. Beetje bij beetje een klein beetje water erbij doen tot je een smeuig geheel hebt. Een bergje zand een beetje modeleren, plastic erop en daarbovenop het rabarberblad op zijn kop leggen. ( nerven naar boven.) Smeer het aangemaakte spul erop, beetje glad, en daar waar het op komt te staan wat vlakker. Laten drogen, omkeren, en het blad eraf peuteren. En klaar is je platte schaal! Wilde het eerst bij de gewone recepten zetten, of bij de groente, maar toch maar braaf bij de Doe het zelf afdeling gezet! Goed weekend! vfa7nc.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook twee plastic huishoud=handschoenen er mee vullen, de vingers beetje buigen in grijp houding,

en als droog is plant je die twee handen in een bedje, net of er iemand onder de grond ligt die naar boven komt

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zo'n draak, je kan soms ook ogen een neus en mond kopen die moet je op een boom plakken dan heeft hij gezicht,

ik heb die gekocht voor Frankrijk en mijn broer heeft ze leuk op een boom of een stronk getimmerd,

net als vroeger dat je een aardappel allemaal dingen ik kon prikken

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm..ik heb die handen ooit zo van gips gemaakt, maar om er nu twee zo in een bedje in de tuin te zetten.....nee, ga ik maar niet doen.

Die slang/zeemonster die " ken" ik wel, zie het zo voor me, maar dan op een stempel. ( andere hobby van me) Ik houd het maar bij het blad geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zo'n draak, je kan soms ook ogen een neus en mond kopen die moet je op een boom plakken dan heeft hij gezicht,

ik heb die gekocht voor Frankrijk en mijn broer heeft ze leuk op een boom of een stronk getimmerd,

 

Belachelijk! Geef mij maar gewoon een mooie tuinkabouter

 

Jootje, superidee! Ik heb megagrote bladeren en een heleboel zand en cement, ga kijken of het lukt! Bedankt voor de tip

Veuvecouderc

De weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kun je hem eenvoudig komvormig maken als je een bultje zandneerlegt dat het blad in kometje ligt waneer je de cement erop smeert.

paverpol en paverplast is ook mooi en handig voor dit soort dingen maar wat duurder daarblijft het blad inzitten niet een afdruk van blad.

Met paverpol/paverplast kun je bestaande dingen als een blad weer bestendig verharden.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een komvormige van groot hoefblad. Ligt op wat keitjes en is bemost geraakt. Met water erin hebben de vogeltjes er veel plezier van!

 

Maar die handen, die wil ik ook!!!!!!!!!!

Of wat dacht je van benen die uit de grond steken? Mijn tante heeft ooit een serie betonnen benen gemaakt, geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja benen lijkt me ook grappig, zo twee wijd omhoog uit de heg net of er iemand ingevallen is

maarja benen kun je denk ik niet zo makkelijk gieten als handen in die handschoenen, ben wel benieuwd hoe je tante gedaan heeft.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja was ik vergeten dat het net forum is,

bloot is toch juist sociaal omdat je bloot vaak met een ander persoon doet ?

keurig is bloot ook, want je kleren worden niet vuil in je blootje.

 

Ik vondt Jorieke eigenlijk niet netjes want die begon over van die lange lieslaarzen

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...