Jorieke123 Geplaatst: 30 september 2015 Geplaatst: 30 september 2015 Bedankt allemaal! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 september 2015 Geplaatst: 30 september 2015 Heeft er eigenlijk nog iemand foto's gemaakt behalve Henk?? Quote
henkg Geplaatst: 1 oktober 2015 Geplaatst: 1 oktober 2015 Ik heb afgelopen maandag een PB gestuurd naar alle aanwezigen. Met de vraag "heb jij nog foto's gemaakt?"Tot nu toe geen ja-antwoorden. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
weknow Geplaatst: 1 oktober 2015 Geplaatst: 1 oktober 2015 Ik vind het altijd wel leuk dat jij dat doet, Henk. En goed ook! Dus merk ik dat ik op MTFD's al geen toestel meer meeneem of tevoorschijn haal, want Henk zorgt daarvoor. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 oktober 2015 Geplaatst: 1 oktober 2015 Ik heb toch wel mensen af en toe hun telefoon te voorschijn zien halen????(nee niet om te bellen ) Quote
prettig gestoord Geplaatst: 1 oktober 2015 Geplaatst: 1 oktober 2015 Ik heb geen pb gehad, maar heb ook geen foto's gemaakt Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
henkg Geplaatst: 1 oktober 2015 Geplaatst: 1 oktober 2015 Ik heb deze lijst gebruikt: moestuinforumdag-zaterdag-26-september-wie-zijn-erbij-t18310.htmlDie mensen zouden een PB van mij gehad moeten hebben.@Angela (in het geval je PB inbox vol is): doe mij ajb je varkenvoerfoto's. per email is OK. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
aalterse-willy Geplaatst: 1 oktober 2015 Geplaatst: 1 oktober 2015 Ja lap, ik was daar zeker persona non grata, dat moeten we onthouden hé. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 oktober 2015 Geplaatst: 1 oktober 2015 Ik heb deze lijst gebruikt: moestuinforumdag-zaterdag-26-september-wie-zijn-erbij-t18310.htmlDie mensen zouden een PB van mij gehad moeten hebben.@Angela (in het geval je PB inbox vol is): doe mij ajb je varkenvoerfoto's. per email is OK. Ik had ze gisteren al gemaild zal eens kijken want dan is er iets mis gegaan. Quote
Enjoy! Geplaatst: 1 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2015 Haha je kon het tóch niet laten balkontuinder?Waar had jij jou blauwe bessen gekocht en zou je mij de namen nog een keer door kunnen geven? Nope! En ik moet bekennen dat ik er nog om sta te jubelen. Een leuke verrassing! De blauwe bessen komen van http://www.fruitbomen.net/bosbes/. Ik heb de Duke en de Dixi. De Dixi geeft best grote bessen en is daarmee toch wel de favotiet. Ik heb toentertijd veel info gehaald uit https://www.moestuinforum.nl/tip-voor-het-planten-van-blauwe-bessen-t3777.html. dank voor je info! Ik ga mij ook inlezen. Zo'n handje vol bessen per dag lijkt mij wel wat..Leuk dat de satanskiss echt scherp bevonden werd Quote
Groentjuh Geplaatst: 8 oktober 2015 Geplaatst: 8 oktober 2015 Groentjuh, ik ben uiteindelijk toch nog naar huis gegaan met een van de frambozen. Dankjewel voor het meenemen! Krijg je geen spijt van, wij hebben deze week(pas)de eerste frambozen gegeten, en ze zijn heerlijk ! Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.