henkg Geplaatst: 27 september 2015 Geplaatst: 27 september 2015 Hopelijk is het vanaf dan helder, en geen mist.KNMI: Komende nacht drijven er wolkenvelden over. In het zuiden zijn er bredere opklaringen en hier kan nevel of een mistbank ontstaan.Meer:http://hemel.waarnemen.com/maan/eclipsen/maansverduistering_20150928.html#tabel Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
HuubvG Geplaatst: 27 september 2015 Geplaatst: 27 september 2015 Dat wordt vroeg naar bed vanavond en de wekker zetten. Óf opblijven... Moet ik ook nog een endje van huis naar het open veld, camera mee. Keike of dat lukt! Quote
MartinH Geplaatst: 27 september 2015 Geplaatst: 27 september 2015 Hmm, morgen vroeg weer op, blijf dus lekker in m'n bed. Zie de foto's morgen op internet wel. Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl
Erny Geplaatst: 27 september 2015 Geplaatst: 27 september 2015 Heb al gepland om bij het meertje op de Piccardthof te gaan zitten. Vuurtje erbij.Hier bij huis kan ik de maan niet eens zien... Vorig jaar ook rare maan rond deze tijd... toen was ik in Hongarije... Hebben we de hele nacht naar de maan zitten staren. Gaan we dus nu ook weer doen alleen met wat meer afstand dit keer. Quote
Indy Geplaatst: 27 september 2015 Geplaatst: 27 september 2015 Wat leuk, Erny, klinkt heel gaaf!! Ik ga zeker kijken,superbloedmaan,zie je niet gauw weer. Heb al wel een heerlijke wandeling gemaakt in het maanlicht. Quote
appelvrouw Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 Bloedmaan bijna vol hier en hemel pikzwart en vol met sterren..indrukwekkend..Edit: gezien..kga weer slapen zzz Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
HuubvG Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 Hier teveel sluierbewolking, gisteravond belde iemand uit België dat ze daar meer kans hadden. En bij Jet ook al een heldere hemel... Ik ben voor niks het veld in gegaan, jammer. Heb wel wat oranje vlekken gezien waarvan sommigen hier denken dat dat het noorderlicht is, maar het is vooral de weerschijn van het licht in de kassen van Zuidbroek en Sappemeer. Geen maansverduistering gezien dus. Over 18 jaar maar eens weer proberen. Ik ben dan 91. Het kan zijn dat ik tegen die tijd wat vergeetachtig word, dus willen jullie me misschien wel even herinneren? Quote
prettig gestoord Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 Mijn liefhebbende echtgenoot wilde het ook perse zien en had zijn wekker gezet.Laat hij nu standaard door wekkers heen slapen en ik van het vallen van een veertje ongeveer al wakker word grrrEnfin, ik heb het ook gezien, was boven Haaksbergen goed zichtbaar en ga vanavond wel vroeg naar bed. Op sedert 4 am Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
aalterse-willy Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 En wie heeft er een foto van gemaakt? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 (aangepast) Ik. Het was pikdonker en ik sliep half..ik heb vast per ongeluk een zwart gat gefotografeerd (zo rood als deze oops, en dan in een zwarte lucht, dan heb je ongeveer het beeld)Edit: dit is mijn foto..als je heel goed kijkt zie je de maan trouwens...iets van het midden naar rechts..vergeten in te zoemen 28 september 2015 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
koolrabi Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 Het was best bijzonder om vannacht buiten op het terras te zitten kijken naar de maan. Het was goed weer en we zagen een prachtige sterrenhemel. Het was wel even zoeken naar de maan. Hij scheen niet zo sterk, maar had wel een bijzondere kleur. Hierbij een foto: 4.43 uur Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
HuubvG Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 Fraai Koolrabi! Zie mijn vorige bericht en daarna de vraag van Willy over foto's. Quote
Erny Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 Ik was toch even een dutje gaan doen... alarm gezet... wakker geworden. Blijkbaar besloten dat ik nog niet op hoefde en de wekker op 4 uur gezet. Weer veel te lekker verder geslapen en vervolgens om 4 uur ook niet opgestaan... Dus heb het gemist. Mocht er al wat te zien zijn geweest want er kwam geregeld bewolking langs. Quote
Kim Geplaatst: 28 september 2015 Geplaatst: 28 september 2015 Ik wou een foto maken, maar mijn foon gaf enkel een zwart gat weer . Wel mooi om te zien! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.