henkg Geplaatst: 8 oktober 2024 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2024 Gisteren aardappels geraapt. Lekker weer, zonnetje erbij. Heel dichtbij, op 150 meter van huis. ^ Mooi beetje. Hoeveel kilo? Ik ga ze vandaag wegen, om te weten of mijn gok op het oog een beetje klopt. En, omdat ik dat wegen toch al doe, maak ik er een mini-wedstrijd van. Met een prijsje voor de winnaar. Zie hiervoor: https://www.moestuinforum.nl/topic/51639-mini-wedstrijd-hoeveel-kilo-aardappels-heb-ik-geraapt/ 1 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 december 2024 Geplaatst: 22 december 2024 Vergeten te melden hier ik heb dit jaar ook uien geraapt. ik had alleen niet in de gaten hoeveel ik er had geraapt dus bij thuiskomst zat de hele kofferbak van mijn auto vol en was ik niet in staat om ze zelf eruit te krijgen. Ik had ook niet zo heel goed bedacht wat ik er mee ging doen dus ik heb heel veel uien weggegeven er is ook een doos mee naar de MTFD gegaan. En ze zijn voorlopig nog niet op 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.